Nieuwe aanwinst SNN 215

In mijn vorige post waarin ik mij voorstelde en die ontzettend druk bezocht is :slight_smile: :slight_smile: gaf ik aan dat ik ook een paar horloges in bezit had die ik hier niet mocht laten zien.

Alhoewel ik mij heb voorgenomen geen quartz meer te kopen ben ik toch gezwicht.
Een en ander heeft te maken met de kastvorm van het horloge welke mij toch enigszins aan een wat duurder merk doet denken.
Daarnaast ben ik 's ochtends nog wel eens aan de late kant en dan is het wel handig als er een klokje ligt die in ieder geval loopt.

En het leuke is dat ik deze hier wel mag laten zien :).

Het moet wel een bijzonder gewild horloge zijn aangezien ik op de site van Monsterwatches lees dat ze zelfs worden gestolen.

Uiteraard het wat goedkoop aandoende stalen bandje onmiddellijk vervangen door een stoere Hirsch.

Ok…en dan nu de plaatjes…

Mooie Seiko hoor, mag er zeker zijn!

proficiat! ziet er goed uit. gaat de goeie kant op :wink:

en bij rob nu stelen? hij klapt op de rikketik die deksel dicht en je vingers zullen behoorlijk klem zitten :wink:

Leuk klokje, proficiat

Haha…fijn dat je vindt dat ik op de goede weg ben.

Maar moet eigenlijk nu stoppen…te kleine horlogebox gekocht zit namelijk vol :).

Zit er zelf over te denken om afscheid te nemen van het witte mini monster.

Erg mooi horloge. De kastvorm heeft wat weg van de panerai, maar de wijzerplaat geeft het toch een eigen smoel. De hirsch staat er goed bij, (erg bekend ook voornamelijk :P)

Haha…zwarte Hirsch toch iets beter dan je bruine…Hoop dat je nog geen spijt hebt van de verkoop :slight_smile:

Goed bezig Jave! En die monsters zijn verslavend he? :wink:

jave Schreef:

Maar moet eigenlijk nu stoppen…te kleine
horlogebox gekocht zit namelijk vol :).

Precies goed toch, 6 in het doosje, 1 om de pols :+

Fijne Seiko weer!(tu)

Proficiat, leuk klokje!

Prachtig horloge, wellicht dat ik 'm ook ga bestellen op leder!

Waar heb je 'm eigenlijk besteld Jave? Zie dat Rob 'm idd niet meer heeft.

Opgepikt via dit forum vorige week…was ik ook eens op tijd :slight_smile: