Nieuwe aanwinst soort van... 😬

Paar weken horloge toegestuurd gekregen van de nabestaanden van een juwelier uit Dordrecht die onlangs is overleden.

Ko heeft een mooi bandje voor dit horloge gemaakt, ik heb eerst dit horloge grondig moeten schoonmaken, zat onder de vuil! Is een model wat gemaakt is tussen 2004-2008. Paar jaar terug hebben ze dit model opnieuw uitgebracht (had die onlangs in bezit) met een aantal veranderingen, zoals afmeting (groter). Deze is 43mm, terwijl die nieuwe 47mm is. Dit horloge komt met een gemodificeerde ETA 2824-2, Invicta heeft een aantal aanpassingen gedaan en dit uurwerk een eigen Caliber nummer gegeven.
Maar ben er blij mee en heeft blijkbaar jaren dienst gedaan, gezien de staat heeft dit horloge aardig wat draagtijd gekregen. Bij mij zal dit waarschijnlijk ook het geval zijn, ik hou van geskelterde horloges! :slight_smile:

32 likes

Wat een uniek horloge.

Bijzonder , gaaf hoor.

2 likes

Deze is beter dan de modernere, die was echt te groot

1 like

Echt een uniek horloge @Chillekasper, maar:

…Sweet baby Jesus, dat is groot :scream:

2 likes

Ik denk zomaar dat dit horloge niet op een betere plek terecht had kunnen komen. Geniet ervan!

1 like

Enjoy Kasper!

1 like

Jij verdient echt meer likes

1 like

Mijn beste,

Even wennen voor een classicus als ik!!
Desniettemin wens ik je met dit horloge een “bij de tijd zijnde” tijd.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Van Bernd Wurslin van de winkel watch this toevallig? Ben er maar enkele keren geweest, maar hij was een liefhebber in hart en nieren. Koester dit horloge!

Overigens niet mijn cup of tea, maar gelukkig komt hij bij een liefhebber terecht!

1 like

Die is goed terecht gekomen! Het bandje is ook erg fraai, met de rode binnenkant.

Veel plezier ermee Kasper!

1 like

Uniek en bijzonder ( alleen niet mijn smaak ) maar wel heel veel draagplezier met deze aanwinst .

1 like

Daar sluit ik me volledig bij aan :+1: geniet ervan Kasper

1 like

Leuk verhaal ! Geniet ervan.

1 like

Bijzonder. Mooi dat jij het mag koesteren, draag het met plezier. :ok_hand:

1 like

Deze is 43mm

Ja

Geniet ervan Kasper!

1 like

Mooi!:+1: