Ja! Daar is ie dan eindelijk mijn eerste speedmaster, pre moon uit 1969. Beetje gehavend maar dat mag van mij wel na 42 jaar.
Vet (tu) (tu)
Geniet er van!
Gr. Roel
Mooi zeg! Veel draag- en kijkplezier(tu)
Droomhorloge!
Mooi! En zelfs met de originele tachymeter-ring! Herkenbaar aan de positie van het getal ‘90’ waarbij de ‘marker’ als ware het een graden Celsius-teken schuin boven de 0 staat!
Draag 'm in gezondheid!
Menno
thieuster Schreef:
Mooi! En zelfs met de originele tachymeter-ring!
Herkenbaar aan de positie van het getal '90’
waarbij de ‘marker’ als ware het een graden
Celsius-teken schuin boven de 0 staat!Draag 'm in gezondheid!
Menno
Top info Menno!
Details, dat is waar het om draait (tu)
Gr. Roel
Cool ding, verkoop m maar niet, krijg je spijt van…(i know)
Even ter verduidelijking:
Zie hieronder een moderne(re) Speedy. De marker (stip) naast de 90 staat een stukje lager naast de 0 dan de hooggeplaatste marker op de eerste foto van dit topic. Zoals Roel al aangaf: het gaat om details!

Dat zijn DE KLOKKEN! Van Harte!!!
(tu)
mooi klokje hoor (tu)
Altijd mooi, een speedmaster.
Voor mij “dé chrono der chrono’s”
Bedankt voor de toffe reacties EN de coole details. Gister even langs Wesseling & Vreeken voor een kleine checkup. Bleek dat het glas niet origineel was maar de rest in top conditie. Nieuw Omega hesaliet erin en nu ziet ie NOG beter uit.
Ik zal snel even een betere fotoreportage maken.
Grtz M
mwenneker Schreef:
Bedankt voor de toffe reacties EN de coole
details. Gister even langs Wesseling & Vreeken
voor een kleine checkup.
Even voor de goede orde: het is Wesseling & VreekeR, met een ‘r’ op het eind.
Straks denkt iedereen nog dat het familie van mij is en krijg ik allemaal verzoeken om korting en dat soort dingen:D:D
Goede club trouwens, ze hebben m’n 16800 twee jaar geleden prima in de watten gelegd(tu)
Geschiedenis op z’n mooist, mijn droom is eentje met de cal.321:z:z:z maar 861 is ook een bewezen top uurwerk(tu).
Veel draag plezier :)-D
Groet
Iwan
kaleiwan Schreef:
Geschiedenis op z’n mooist, mijn droom is eentje
met de cal.321:z:z:z maar 861 is ook een bewezen
top uurwerk(tu).
Veel draag plezier :)-D
Groet
Iwan
er zijn (een paar) alternatieven zoals de Speedmaster met 861 uurwerk en wijzerplaat met ‘321- logo’ (tu) uit 1969