Nieuwe aanwinst Speedy cal. 321 uit '67

Hierbij dan de nieuwe aanwinst. Speedy, premoon, cal. 321 in prachtige staat.

Prachtig, zo voor het slapen gaan nog even te genieten van de Omega Speedmaster.
Veel plezier ermee.

Orologio Signaturis Temporis

mooie vintage geniet er van !

Een plaatje hoor!

Groet,

Guus

Heel mooi, wat doet zoiets nou eigenlijk op de huidige markt als ik vragen mag? Alles is (neem ik aan) wel origineel nog?

Van harte met deze super klassieker! (tu)

Van harte, Bullibeer.
Dit is een zeer gaaf exemplaar.

Slechts 1 ding valt me op: De chrono-sekondenwijzer is waarschijnlijk van latere datum.

gr,
Hans Mennink

Niet alleen voor het slapen gaan, . . . de morning after ziet hij er nog steeds erg goed uit! :wink:
Fantastisch; uit '67 en nog zo gaaf! Ga je de tachymetre-schaal nog vernieuwen, of hou je 'm zo?

PS.
Nog geen week geleden stelde je een vraag over de prijs en evt. beschikbaarheid van zo’n Speedy 321. En nu al trotse bezitter van een pracht exemplaar!!! :o
Kun je iets meer vertellen over het hoe en waar je hem gevonden hebt? En ben je binnen de richtlijn gebleven die Tom voorstelde? Needless to say, dat deze ook op mijn wish-list staat. :smiley:

Ha Aguja, bij mij staat 'ie toch ook wel op m’n lijstje hoor. Maar wil je een btje een goede en originele kopen moet je toch wel redelijk kenner zijn om geen kat id zak te kopen.

Dus Bernhard, licht ons aub in!! :smiley: (tu)

schitterend, staat ook op mijn wishlist.
gr. john

1700 euro.
Dus binnen de prijs,… toch.

Band blijkt uit jaren '90.
Maar verder super. Heb nu verder hoofdzakelijk nog Rolex sportmodellen en dan is zo’n chrono wel een erg mooie afwisseling.

Weet iemand trouwens of je zo’n oude band met klitteband ergens kunt kopen??

Ik ben altijd voor originele staat. Niets aan doen,… anders lijkt ie mij te veel op een nieuwe.

Weet iemand trouwens of je zo’n oude band met klitteband ergens kunt kopen??

Ja Hans,

had ik ook al begrepen,… maar ja. Hij blijft mooi.

Weet iemand trouwens of je zo’n oude band met klitteband ergens kunt kopen??

1967…ik heb wat met dat jaar :smiley:

Mooie speedmaster en veel plezier ermee (tu)

Ziet er erg goed uit het blijft een super klassieker een maar… de band hoort niet aan dit model. De band is de 1479 en die hoort, als ik me niet vergis, aan een Speedmaster Pro van rond 1990

Erg mooi, gefeliciteerd !