NIeuwe aanwinst Stargate II SRP493K

Hallo Allemaal,

Nadat ik jullie tweemaal voor advies heb gevraag omtrent de aankoop van een Seiko duiker heb ik inmiddels de knoop doorgehakt; het is een Seiko Stargate 2 geworden, welke ik jullie niet wilde onthouden.

Ik ben er erg tevreden mee, vooral de afwerking en de lume zijn prachtig, al moet ik zeggen dat dit mijn eerste ‘serieuze’ horloge is, dus het kan zijn dat ik wat dat betreft sneller tevreden ben. Mijn volgende wens is een dresser, welke ik passender vindt voor onder een overhemd. Ik zat zelf te denken aan een Seiko Cocktailtime, of Orient Bambino.

Hieronder de foto’s en uiteraard mijn dank voor jullie hulp!

9 likes

Gefeliciteerd!! Erg mooi. Zat er ook aan te denken maar ik ben voor de turtle gevallen

Van harte!!!
Dat is een hele nette duikert.
Veel plezier ermee!!:+1:

Thanks en ook een hele mooie inderdaad!

Gefeliciteerd! Vind dit wel de mooiste Stargate, tot nu toe. Stond ooit ook hoog op mijn wishlist. Maar er kwam iets anders; weet niet eens meer wat.:confused:
Heb gehoord dat ie niet zo heel gemakkelijk te krijgen is. Ben wel benieuwd waar jij 'm vandaan hebt?
En ik denk dat een Cocktail een mooi ‘tegenwicht’ zal bieden. Heb je een mooi brede 2 piece collection!:slight_smile:

Graag gedaan!

Dank je! Het was inderdaad even zoeken naar een nieuwe. Ik was al een lange tijd op zoek en toen ik uiteindelijk besloten had om voor de Stargate te gaan heeft mijn vriendin hem als verrassing besteld bij Creationwatches.com. Helaas niet wetende dat er in invoerrechten bijkwamen, omdat hij vanuit Singapore werd verzonden, maar dat kan de pret uiteraard niet drukken :slight_smile:. En de invoerrechten heb ik dan maar uiteindelijk betaald :wink:

1 like

Goede keuze, Jesse, veel plezier er mee :thumbsup:

Mooie duiker, zou ik ook voor gevallen kunnen zijn, maar ik denk dat deze duurder is dan mijn zonnepanelen citizen

Duik ze met deze mooie duikert :slight_smile:.
Vele draagplezier.

Oeps, laat ik nu hebben gedacht dat jij de mijne had gekocht :blush:

Mooie Stargate, veel draagplezier toegewenst.

Dat was er inderdaad wel bijna van gekomen. :wink: Ben toch voor een nieuwe gegaan en die van jou heeft inmiddels ook een nieuw baasje zag ik

1 like

Stoere klok, geniet er van.

Mooi ding, gefeliciteerd! :thumbsup: