Nieuwe Aanwinst; Steinhart Ocean One GMT Pepsi

Inderdaad een collecters item, ik heb nog nooit een Steinhart gehad die geen beschadigde buitendoos had :smile:
Veel draagplezier!

1 like

Mooi horloge. Staat ook nog op mijn lijst.
Damn , heb ik net een onbeschadigde omdoos retour Steinhart gestuurd.

2 likes

Mooi horloge. Maar ik snap niet dat ze nog steeds niks aan die datumloupe gedaan hebben. Vind ik persoonlijk echt een afknapper. Op uhrforum staat (herstel, stond!) er een te koop waarbij de verkoper de datumloupe heeft laten vervangen door een model die wel 2,5x vergroot en de plaat en wijzers laten re-lumen. Dan is het gelijk een heel andere klok. Zal eens kijken of ik hem zo snel kan vinden.

http://uhrforum.de/steinhart-ocean-gmt-pepsi-mit-blue-lume-glas-entspiegelt-2-5-facher-lupe-t235310

2 likes

Tsja, smaken verschillen
 Ik vind de “cycloop” juist precies goed zo. De 2,5 versie doet een beetje “hele dikke bril”-achtig aan


Blauwe lume daarentegen is weer wel mooi, en past mooi bij de bezel.

Heb je wel een punt. Ik vind dat 2,5 keer meer iets voor n vintage (ogend) model.

1 like

Prachtig horloge, ik denk dat ik me ook ene ga aanschaffen!

1 like

Mooi ding, komt deze van Frans G.?

Heb er mij 1 besteld bij Steinhart :smiley: echt heel mooi horloge!
Bedankt voor de tip :wink:

Uitstekende keuze! :slight_smile:

13 dagen geleden horloge besteld en betaald, tot op heden nog niks ontvangen.

Ik heb al 2 keer gemaild om te vragen of ze een idee hebben wanneer ze het kunnen versturen, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen.

Ik begin al spijt te krijgen :frowning:

Dat is Steinhart
 helaas
 Mijn ervaring, uiteindelijk is het het wachten wel waard :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Ik heb er vaker “zaken mee gedaan”, en ze zijn altijd tamelijk “grĂŒndlich” en correct geweest. WĂ©l duurde het soms even, omdat ze omkwamen in het werk.

Misschien een tip, omdat me meermalen op is gevallen dat communicatie in “alle andere talen dan Deutsch” :slight_smile: nogal moeizaam verloopt: ik mail meestal in het Engels met de melding dat een Duits antwoord geen probleem is. Of je belt ze natuurlijk even (dat zou ik doen)


Succes, aan het eind van dit proces wacht een mooie Pepsi op je, moet je maar denken


1 like

Mooie, ik heb hem ook gehad! Veel draagplezier.

1 like

Proficiat met je gratis extra voorpret :wink:

1 like

Om er een scheur in te laten maken?

1 like

Mooi klokkie

En vandaag reactie gekregen, hij is verzonden!! Yihaaa!

2 likes

Supertoll & Wunderbar :slight_smile:

De track and trace zegt dat de verzending is aangemeld, dus nog niet verzonden


pfff, traag :frowning: