Nieuwe Aanwinst; Steinhart Ocean One GMT Pepsi

Carissimi Amici,

Zoals de traditie vereist meld ik hier graag mijn nieuwe aanwinst, de al genoemde Steinhart Ocean One GMT Pepsi. Het was eigenlijk niet de bedoeling (ook al traditie :slight_smile: ) maar ik kon hem niet laten liggenā€¦

Gloednagelnieuw, door de vorige eigenaar (bijzonder sympathieke vent) slechts twee dagen (!) gedragen. Hij vond hem toch te groot. En nog wel via Marktplaats (om maar eens in te haken op een populair topic alhier)ā€¦ Direct goed contact, keurige emailwisseling, alle info beschikbaar, en een totaal nieuwe Steinhart voor een uitstekende prijs. Happy chappy dus!

Door de diverse Steinhart topics was ik zeer op mijn hoede, en heb ik de klok uitvoerig bekeken, geprobeerd, versteld, onder de loep gehouden, en ik kon er helemaal niets aan ontdekken, behalve dan dat ie in het echt buitengewoon mooi is!

En het blijkt ook nog een zeer gezocht collectors item te zijnā€¦ het is namelijk de enige Steinhart met een onbeschadigde doos! :slight_smile:

(macrofotografie is een vak apart, zeg, en de forumsoftware goochelt met de resolutie, waardoor mijn mooie vlijmscherpe fotoā€™s toch een beetje wazig lijkenā€¦)

21 likes

Mooie klok, geniet ervan! :+1:

1 like

Prachtige klokā€¦mocht je er ooit vanaf willen :smile: Hou ik me aanbevolen !!

Maar eerst geniet ervanā€¦veel draag plezierā€¦

Mooie klok. Gefeliciteerd

Ziet er super uit, proficiat!

Misschien een tip, er staat er nog een op Marktplaats, maar dan een zwarte (ergens in Friesland, geloof ik)

Ik ben er even mee bezig geweest, maar vond (om eerlijk te zijn) de communicatie nogal stroef verlopen, maar dat zegt misschien nietsā€¦ En wat de klok betreft, die kan je met een gerust hart aanraden. Het is een prachtig ding, met mooie details, en in zijn prijsklasse amper te verslaan, denk ik.

Succes!

Dank je maar was niet echt op zoek maar vindt deze uitvoering erg mooi vandaar :+1:t2:

Nogmaals geniet ervan !

Mooi ding zeg! Als ik me niet vergis zit er ook een prima uurwerk in (ETA 2893-2). Gefeliciteerd :+1:.

1 like

Yep, de diesel onder de GMTā€™s :slight_smile: Prachtig stil, trouwensā€¦

Mooie klok! Wilde er zelf ook eentje aan schaffen eind vorig jaar, helaas uitverkocht pas weer leverbaar in Februari meen ik. Daarom maar voor een alternatief gekozen toen skx009 :smile:

Veel draagplezier!

Edit: Inmiddels zijn de Steinharts weer leverbaar

1 like

Yep, ze zijn er weer. Ik vermoed echter dat het een aflopende zaak isā€¦ Eta levert niet meer, of zeer spaarzaam, en Gunther meldde een tijdje terug dat het niet meeviel. Hij gebruikt inmiddels aangepaste Soprods (niet in deze serie, overigens), maar ik meen gelezen te hebben dat dat niet overal probleemloos verloopt (van horen zeggen, dus).

Om deze reden (en omdat ik een ā€œoffer I couldnā€™t refuseā€ kreeg) heb ik de knoop maar doorgehakt, en ik heb er nog geen seconde spijt vanā€¦

Nice one! Ik vind dat ā€˜Pepsiā€™ verhaal steeds leuker worden.

Veel plezier ervan!

Grt.

1 like

Mijn beste,

Leuke aanwinst!!
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie Pepsi, enjoy!

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst . :+1:

1 like

hij is fraai!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge.

1 like

Mooie klok, gefeliciteerd.

Proficiat!

1 like

Heel erg fraaie klok. Veel draag plezier.

1 like