Nieuwe aanwinst: Stovard Jurgenson

Ik heb me laten verleiden en ik moet direct zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Ik heb voor het geld (onder de 100 euro) nog nooit zo’n mooi afgewerkt horloge gezien inclusief prachtige lerenband en met een echt ETA 2834-2 uurwerk. Het schijnt uit Duitsland te komen en probeert een echt merk te worden.

Best mooi. Maar asl dit een plakker is, op welk merk baseerd ze zich dan?

Ja idd maar ziet er leuk uit zeker voor het geld.

Mvg Dennis.

Hij is inderdaad super , waar heb hem vandaan als ik vragen mag??
Misschien zelf ook wel interesse.

Mvg.

Ralph

Ziet er fraai uit, plakker of niet, voor dat geld lijkt het mij een mooi horloge met in ieder geval een goed uurwerk! Waar heb je 'm vandaan als ik vragen mag?

Is geen plakker.
Ik ken de eigenaar wel een beetje en hoewel hij de componenten wel van buiten haalt is dit dus niet het bekende ‘koop een horloge in China en plak je naam erop’ verhaal.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Nee het is idd geen plakker - niet meer dan andere merken die onderdelen zoals bijv. uurwerken van andere bedrijven betrekken. Nogmaals, het ziet er echt heel goed uit. Heb 'm van Ebay Duitsland, verkoper “spiegelpunkt” die eigenlijk alleen in Dld verkoopt. Vantevoren even mailen dus. Had het horloge binnen de week in huis. Dit model is er in 3 kleuren.

Heel erg mooie klok! Is wel een klok ‘voor de tussendoor aanschaf’ :slight_smile:

… bleek de rotor mooi bewerkt goudkleurig en “signed” niet zoals op de foto. Waar maak je dat nog mee. Ik zal snel even een eigen foto maken.

Leuk te merken dat meer mensen enthousiast zijn geworden door dit horloge/merk. Zoals beloofd nog even een eigen foto van de achterkant:

De rotor bleek goudkleurig, versierd en gesigneerd.

De foto is niet zo best, maar het horloge ziet er goed uit! :wink:

Ja ik krijg een horloge niet scherp als er dingen bewegen, zoals een secondenwijzer of het uurwerk in dit geval.

Hallo,
hoe bevalt je deze aanwinst?
Ik heb er ook een besteld,maar dan met lichte wijzerplaat.
Loopt het een bettje op tijd of moet je nareguleren??
Ik denk dat met een metalen band het OOK gaaf is.
Groeten,
Andre O.

Heeft wel iets weg van een Brequet uit de Marine Collection(4400BB)

Hij loopt perfect. Ik heb hem speciaal op een opwinder om hem te checken, loopt perfect. Het is dan ook een ETA uurwerk.
Vreemd genoeg stond hij vandaag opeens een uur achter ?? :wink:

eh, je bedoelt zeker een uur vóór?! :wink:

Ik heb op Ebay Duitsland niets kunnen vinden betreffende dit merk.

Gaarne een hint aangezien ik wellicht ook interesse heb,

Bvd

Eddie

haha jij bent wakker…

Hoi Eddie, ik zocht net en kreeg 7 hits op Ebay, in Duitsland en ook in Frankrijk. Zoeken op Stovard. Succes.

Hallo Michel,
Ik had teveel reklame gemaakt via dit forum, ik was tot 4uur voor het aflopen van de biedtermijn de enige , maar ben toch overboden
Probeer het nog wel eens als de rust is weergekeerd.
Andre O