Nieuwe Aanwinst: Stowa Antea

Ik had laatst al een mislukte poging ondernomen een Nomos Tangente te bemachtigen en toen de Stowa Antea van Marten op Horlogemarkt.nl verscheen was ik snel klaar! Marten gelukkig ook dus het horloge kon ik gisteren van het Postkantoor halen. De dag ervoor, maar dit kennen we allemaal maar al te goed, was ik 1 uurtje niet thuis en precies in dat ene uurtje komt natuurlijk de pakketbezorgen langs. Alsof ze om een hoekje staan te wachten tot je de deur uit gaat… :smiley:

In een prachtig stalen kistje met papieren (garantie nog tot juni 2009!) lag het horloge mij aan te glimlachen, haast zonder enig spoor van dragen. Groter dan ik verwacht had en met een perfect bij het horloge passende band en een erg goed zittende vouwsluiting. De creme kleurige plaat, in combinatie met de pikzwarte wijzers en die prachtige cijfers en kast… helemaal prachtig!

Vanochtend toen het zonnetje even scheen heb ik wat herfstachtige foto;'s geschoten:

Specs:
Merk: Stowa
Model: Antea (Creme)
Uurwerk: ETA 2824-2
Diameter: 39 mm
Hoogte: 9 mm
Bandaanzet: 20 mm

Marten, bedankt! Ik ben er erg blij mee.

Prachtig horloge Henrik, gefeliciteerd. Een echte schoonheid door zijn eenvoud.

Veel plezier ermee.
Groeten,

Martin

Da’s inderdaad een heeeeeele mooie !!!
Gefeliciteerd !
Groet ,
Peter

Mooi horloge Henrik ! heb er vaak over getwijfeld, hij is eigelijk iets te groot voor mijn pols. En ik zag de advertentie staan maar vond zijn prijs veel te hoog tov de nieuw prijs 290 om 330. En zeker met de inkoop actie van een tijdje terug was de nieuw prijs nog lager,…zodoende heb ik hem toch aan mij voorbij laten gaan. Maar das weer beter voor jou :smiley:

gefeliciteerd en veel plezier met dit mooie horloge.

Proficiat, het blijft een mooie dress-watch.

Veel plezier ermee.

Gr. JanJ.

Van harte, hele mooie nieuwe aanwinst. (tu)

Mooi! Maar je wist al dat ik dol ben op Stowa’s en vooral ook de Antea’s.
Nu nog een Antea KS, of had je die al?
De mijne is niet te koop. :smiley:

Ja, vooral die limited van je is prachtig Sieb!

Zo dacht ik eerst ook. Maar de inkoopaktie is voorbij, dit horloge heeft een vouwsluiting (+30 euro?) en voor 50 euro meer is het enige verschil dat de garantie bijna een jaar langer duurt. En ik wilde 'm :smiley:

Hij blijft toch mooi he!!!

@ Master-Fan

Dit is volgens mij een ltd. Daarnaast vind ik het ook niet heel netjes om prijzen van aanwinsten te gaan bespreken in het topic.
Just my 2 cents

Dank je Tom. Maar het is geen Limited, de Museum Edition is nog te bestellen ware het niet dat ze zo veel orders hebben dat hij niet verkrijgbaar is :smiley:

Veel plezier er mee Henrik, staat je goed.

Dat is nou de kracht van de eenvoud! (tu) Mooi, Henrik!

Mooie Stowa.

Veel plezier ermee Henrik.

Henrik

Wat een prachtig mooie klok, eenvoudig en zeer stijlvol.
Om je eerlijk te bekennen ik ken het hele merk niet en heb er ook nog nooit
van gehoord. Maar klokken maken dat kunnen ze, dat staat als een paal boven water.

Ik begrijp dat er nogal wat liefhebbers zijn. Ik heb nog even op Ebay gezocht en waarachtig ik vond er een in de veiling. Loopt over 9 dagen af:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=350033881194&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=022

In ieder geval gefeliciteerd en veel genoegen ermee.

groet

Ed

Tom Koerts Schreef:

Hij blijft toch mooi he!!!

@ Master-Fan

Dit is volgens mij een ltd. Daarnaast vind ik het
ook niet heel netjes om prijzen van aanwinsten te
gaan bespreken in het topic.
Just my 2 cents

iedereen heeft de prijs kunnen zien. En ik wilde mijn gedachten delen met henrik, die naar mijn idee daar geen probleem mee heeft. Zo wel, haal de prijs maar weg.

Gefeliciteerd met deze aanwinst! Zelf vind ik het een beetje te strak van vormgeving maar dat zal je vast niet hinderen;)! Veel draag- en kijkplezier!

Groeten, Tom Vreeken.

Erg mooi horloge, sierlijk door zijn zeer “cleane” wijzerplaat.
Beslist een verstandige ( nu ja, zijn wij mannen verstandig ? :smiley: ) aankoop !

Grappig, de Stowa in deze veiling heeft geblauwde schroeven, dat staat ook op het garantiebewijs, dat zal een optie zijn die je extra kunt bestellen. Dus ik heb eens in de mijne gekeken en die heeft een paar geblauwde schroeven maar ook een aantal niet. Raar?

Ik had hem al een tijdje niet meer gezien op het forum, maar nu ik hem weer zie, begin ik weer te watertanden. Het blijft een beauty.