Nieuwe aanwinst Stowa Seatime

Een snelle foto met de telefoon, het is een ltd nr 4 van 100, met een lederen band (foto v/d verkoper) en drie bezels, naast de oranje/rode en de groene is er ook een zwarte bijgeleverd. Echt een stuk horloge hoor dit !


Hoi Leen,

Ik heb 'm onlangs gezien op het Limbo-treffen. Een pracht van een horloge en dan die band… wat een kwaliteit. Mooie keuze en veel draagplezier!

VR gr Ron

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwste aanwinst, ziet er goed uit (tu)
Mooie wijzerplaat met een subtiele datumweergave.

Orologio Signaturis Temporis

Mooi horloge, wel opvallend voor een Stowa. Die zijn over het algemeen wat gematigder.
Gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Groeten, Tom V.

Goede keus, Leen !

Dit is inderdaad een fors stukje horloge, maar alles perfect afgewerkt.

Veel plezier ermee.

Pracht horloge Leen, alleen die limitering snap ik niet erg. Worden er meerdere series van 100 gemaakt of is dit toch iets anders?

“Pracht horloge Leen, alleen die limitering snap ik niet erg. Worden er meerdere series van 100 gemaakt of is dit toch iets anders?”

Er is volgens mij ook een reeks van 100 gemaakt voor watchuseek, met het nr op de wijzerplaat en een zwarte band met rood stiksel.
Deze reeks is ouder en in zoverre ltd dat het nr op de achterdeksel is gegraveerd en dat de levering een set betrof.
Seatime met metalen en lederen band en 2 extra bezels, groen en zwart.

Ja mooi Leen, is dit zo’n TimeZone versie?

mooi klokje…vooral de robuuste band valt bij mij in de smaak. veel plezier ermee!!!

Prachtig, precies wat ik mooi vind. Tof met die bezels ook.
Normaal houd ik niet zo van de stijl van Stowa maar dit is echt iets anders!
Veel plezier ermee!

Groeten,

Stefan

Doe je ook foto-verzoeknummers? Ik ben gek op dit soort horloges, maar dan met de zwarte bezel…

moet erg mooi zijn!

hans

moet erg mooi zijn! ???

Hans, je hebt blijkbaar niet goed opgelet tijdens de Limbo-meeting want deze Stowa met zwarte bezel was aanwezig. Verblind door de Rolexen ? :smiley:

Heel fraai, gefeliciteerd, en geniet ervan.

Ruud

van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

krettek krettek… lekker duik ?