Nieuwe aanwinst: Superocean Heritage

deze en dan een bruine lederen breitling band erop practig!

Mooi zeg! Ben absoluut geen Breitling fan maar dit model is voor mij al jaren de uitzondering op de welbekende regel. Hoewel ik de Transocean ook zeker kan waarderen.

Geniet er van!

Eén van de mooiste Breitlings, alleen ben ik niet zo’n fan van deze originele band. Misschien een fotootje van het horloge op de lederen band?
Ik ben in zeker stik jaloers, geniet ervan.
Grt Harold

Mooi dingetje hoor, als vind ik m zelf iets te glimmend. Met name de wijzers en de uurmarkers

Gaat duidelijk beter met de economie als je de nieuwe aanwinsten voorbij ziet komen :grinning:

eindelijk een mooie Breitling :stuck_out_tongue_winking_eye:

Erg geslaagd model is dit.

Gefeliciteerd, mooie klok, veel plezier er mee :+1:

Gefeliciteerd!

Ok iedereen roept hier zijn smaak naar aanleiding van je aankoop, doe ik het ook:

  1. Ikzelf vind Breitlings niet vaak aantrekkelijk maar deze juist bijzonder aantrekkelijk.
  2. Ik hou van mesh maar niet overal bij. Mesh staat bij de SOH echter geweldig, imho.
  3. Ik zou de 42 mm hebben gekozen, kan die ook nog onder een overhemd.
  4. Deze maat zou ikzelf bij jouw polsmaat niet kiezen. In de extremere overmaten moet ik altijd aan van die baggy pants denken (kruis tussen de knieën). In jouw geval is het groot, maar niet té groot. Het kan. Het is groot, maar niet raar of belachelijk.
    Niet dat dit jouw allemaal iets moet uitmaken natuurlijk. Enjoy!

Dank voor alle reacties, ik ben er erg content mee.
V.w.b. de maat, ja hij is echt aan de grens voor mijn pols maar op de een of andere manier draagt hij gewoon “sjiek” en heb ik hierbij niet het rapper gevoel van overmaatse bling :wink:
Dat zwart leer er goed op staat weet ik inmiddels maar van een bruine ben ik nog niet overtuigd @B1_, misschien binnenkort maar eens proberen. Het liefst dan wel een hele donker bruine.

Ook altijd weer leuk om te volgen hoe nauwkeurig zo’n automaat loopt.
Zoals het er nu naar uit ziet een kleine 3 sec. in de plus per etmaal en daarmee ruim binnen de COSC specificaties.

hoe groot is je pols eigenlijk?

Polsomtrek is ongeveer 18cm. Scheelt natuurlijk ook of die dan vastzitten aan een dunne of stevige arm…

Helemaal eens en geniet van je nieuwe aanwinst. :+1:

:thumbsup: ben geen breitling fan maar deze is heel mooi!!!

1 like

Kun je nagaan wat ik er van vind, als Breitling fan.

Very very nice, echt een plaatje.

Staat perfect zo op de mesh! Heel veel draag plezier :slight_smile:

Zo, ook nog even een vouwsluiting op de kop getikt.
Leuk om toch eens te gaan proberen met wat verschillende banden.
Dus nu op zoek naar banden voor deze sluiting, houd je toch leuk bezig een horloge :smile:

Wat Igor zegt👍🏾

Toch even een plaatje met leren band dan :wink:
Bruin en zwart beschikbaar. Ik had twijfels over bruin maar dat staat echt geweldig!

3 likes

Erg mooi!

gefeliciteerd. gave Breitling vooral met deze band. heb hem ook in etalage zien liggen…
veel draagplezier!!

Inderdaad een van de mooiere Breitlings die ook mijn interesse heeft.

Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald in de uitverkoop bij S&C? Geeft mij wellicht wat houvast in mij zoektocht.