Nieuwe aanwinst: Superocean Heritage

Super mooie klok! Mesh… not my cup of tea… maar daar is al genoeg over gezegd. Veel plezier ermee!

Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs .

Gooi je budget voor die aquis nou gewoon bij je budget voor een Breitling. Dan heb je ruim. 2K… Daar kan je WEL iets voor vinden… :wink:

Phoe, prachtige klok, veel draagplezier ervan!

Mooie klok, proficiat !

Mooiste Breitling. Rest is allemaal veel te druk. Voor rond de 2900 te koop nu:

http://www.kaasschieter.nl/horloges/breitling/superocean-heritage?gclid=CMDuyeSZwsoCFUbmwgodyx4ASA

Hey, ik zie wat activiteit in mijn draadje :wink:
Ik ben er nog steeds erg blij mee, al moet ik er wel bij zeggen dat hij weinig draagtijd krijgt.
Soms in het weekend maar verder eigenlijk nooit, hij straalt me wel steeds tegemoet vanuit de horloge kist :slight_smile:

@tijdig en @Randyu, de kortingen bij de uitverkoop van S&C liepen uiteen van 20-40%.
De meeste horloges waar een hoge korting op gegeven werd zaten met de listprice wel rond de 7 á 8k euro (of meer).

Ik las ergens op het forum dat er onlangs weer wat in de uitverkoop is geweest, heb me toen maar voorgenomen er niet langs te gaan :slight_smile:

Zeer mooie Breitling die SOH, ik had hem op mesh en de rubber (Caoutchouc?) strap. Rubber maakt hem ook weer wat sportiever. Overigens vind Ik dit type mooier dan de chrono vanwege de mooie rustige wijzerplaat.

Loads of fun with it !

Mooie aanwinst !!

Zonde dat hij weinig draagtijd krijgt. :wink:
Met afstand de mooiste Breitling imho.

Ik vind het ook een van de mooiste Breitlings. Deze staat dan ook heel hoog op mijn wish list. Eerst maar eens wat andere horloges proberen te verkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi.
Ik heb weinig met de horloges van Breitling, maar deze is prachtig. Ben benieuwd hoe hij er uitziet op de leren band/

Heel erg mooi! 1 van m’n favorieten!

Ik heb ook zoals velen hier nx met Breitling maar toen ik dit model zag was ik verkocht.
Ik vond hem met de Milanese band helemaal af en heb hem gekocht in de kleur blauw.
Een tip voor nog een band is de ocean racer band met de clasp sluiting deze moet je wel apart aanschaffen maar geeft het horloge een sportieve look.
Veel plezier ermee

Het toeval wil dat ik er onlangs naar heb zitten kijken, heb het vermoeden dat die nog wel een keer komt zo’n oceanracer band :wink: Nu alleen even andere prioriteiten (verhuizen) dus die zal wel even op zich laten wachten (of er moet een keer een goedgeprijsde hier op het forum voorbij komen).

Wouw. Heb ook nix met Breitling. Vind ze vaak net too mich maar deze zou ik zelf ook wel kunnen uitkiezen. Mooie klok hoor. Veel draagplezier.

Heb je ook wat foto’s van om de pols?

Denk zelf ook na over de aanschaf van een exemplaar met blauwe wijzerplaat en lunette.