Ook de dial met alle lijnen van het sterrenstelsel viel erg
mee, het klok kijken gaat prima.
Gefeliciteerd met de eerste Red dus
Het sterrenstelsel kwam me niet echt bekend voor. Dit schijnt de uitleg te zijn:
The movement has 19 jewels, and red dots on the dial mark the placement for six of them. The constellation-like pattern of other dots, which are multicolored on the dial of Sistem White and white on the other three models, mark the places on the movement where the five modules are welded together.
Rode versie is erg mooi, de rubber band heeft een hoog aaibaarheids gehalte, zou idd top zijn als die ook los te bestellen is, de meeste banden zijn verwisselbaar op de diverse modellen toch?
Proficiat met deze aanwinst⊠'t meest ironische vind ik nog wel dat een merk dat bekend werd door quartz horloges nu toch ook met een mechanisch horloge komtâŠ
Proficiat met deze aanwinst⊠'t meest ironische
vind ik nog wel dat een merk dat bekend werd door
quartz horloges nu toch ook met een mechanisch
horloge komtâŠ
Dat is dan wel ironie met een baard. Het merk Swatch heeft al geruime tijd mechanische horloges, de Swatch Group stikt ervan. Het unieke is het nieuwe loopwerk.
Mooie Swatch, ik kijk er al jaren naar (het merk) maar heb er nooit een gekocht vanwege de manier waarop de band aan de kast zit, daar kan ik maar niet aan wennen.
Experimenteren met bandjes is bij Swatch onmogelijk.
Hadden ze gewone lugs gehad had ik er al lang een paar gehad.
Voor het geld hoef je het niet te laten. Het blijft natuurlijk een leuk merk.
Ik word er eerlijk gezegd niet warm van. Ik vind het er goedkoop uitzien (wat waarschijnlijk ook de bedoeling is van Swatch). Desalnietemin veel plezier ermee! groet, Niels
Interessante ontwikkeling, maar er zijn me nog
teveel minpunten. Als er eentje uitkomt die me
bevalt, ben ik ook van de partij.
Je bedoelt minpunten aan âSwatchâ of minpunten aan de 51 ?
( ik kan het niet terugvinden maar ik las laatst iets over een âSwatch terugkom dagâ waarbij je zoân store kon binnenlopen en je gratis service kreeg / batterijtjes bandjes etc, geen idee of dat een jaarlijkse actie is maar het lijkt me een kostbare maar mooie actie )
Ik kwam gisteren nog lllangs de swatch store op schiphol (onderweg op vakantie) en heb nog heel erg staan twijfelen of ik een sistem 51 zou kopen⊠hij os wel erg gaaf! Maar ik heb me maar ingehouden omdat ik wil sparen voor een Breitling. Maar het zijn erg leuke horloges! Zeker de rode en de blauwe vond ik erg mooi!
Leuke aanwinst en misschien komt hij hier toch nog een keerâŠ
Ik weet het nog niet hoor. Nu ik gezien heb hoe het uurwerk er gestript uitziet vind ik het er allemaal erg cheap uitzien. Een automatisch Orient of Seiko uurwerk vind ik dan leuker en vaak ook goedkoper. Het uurwerk is niet af te stellen en te servicen. Ik ben ook benieuwd hoe nauwkeurig ze zijn.
De techniek oftewel het uurwerk vind ik ook mooi en bijzonder, alleen wat er omheen zit, vind ik helemaal niks. Dat zal wellicht voor meerderen gelden.
Ik blijf de techniek toch erg mooi vinden en
het
is echt revolutionair wat ze hebben gedaan.
Lijkt
wel of heel veel mensen hier aan voorbij gaan.
Eens.
Oneens ;-). In mijn ogen gewoon slimme marketing. Ik zie niet wat er zo mooi is aan deze techniek. Knap dat ze met weinig onderdelen en grotendeels in plastic een werkend uurwerk hebben kunnen maken. En ook dat door robot handen in elkaar gezet kan worden. Maar om dit revolutionair te noemen? Gewoon een leuke gadget dat wanneer het kapot is in de prullenbak beland.