Nieuwe aanwinst: T-Touch Pilot

Hoi all,

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk Quartz horloge. Maar dat bleek geen eenvoudige opgave. Want:

-Ik hou niet van een secondenwijzer met een stappenmotor.
-G-Shock is leuk maar niet voor alle gelegenheden.
-Wil het liefst Ana-Digi maar ik kon niet echt een mooie vinden voor een goede prijs.
-T-touch Solar is qua functies redelijk perfect maar daarvan vind ik de kastvorm niet echt mooi.

En zo kan ik nog wel even doorgaan…

Toen zag ik Deze T-touch tweedehands op het Duitse forum langskomen werd gelijk enthousiast. Leuke bijzonderheid is dat ik deze nog nooit eerder gezien had. Verdoe ik dan nog niet genoeg tijd op horloge fora?

Het leuke van deze vind ik dat hij qua looks redelijk traditioneel horlogeachtig aanvoelt en alles heeft wat ik er graag in wil hebben.

Ik ben niet van de inpulsaankopen dus ik heb er eens goed over nagedacht. Ik zag deze woensdagmiddag op Uhrforum om 14.30 uur. Om 14.35 zag ik dat Bouman in Culemborg hem op voorraad had. Toen ben ik eens goed gaan nadenken (soort van soul-searching). Ik was om 15.25 in Culemborg (ca. 45 minuten rijden). Gelukkig was ik nog voor het eten thuis.

Groeten,

Tecco

12 likes

Mooi ding Tecco! Kende hem eerlijk gezegd ook nog niet. Veel plezier er mee!

1 like

Ik vind het weer een ouderwetse verantwoorde, weldoordachte aankoop.
Mooi hoor!

1 like

Ook nog niet eerder gezien, wat een leuke variatie op het T-Touch thema. Proficiat!

1 like

Geinig model, had hem ook nog niet gezien…
Proficiat!

1 like

Leuk klokje Tecco :ok_hand:t3:

1 like

Ben zelf niet van die digi-vensters in de plaat, maar bij deze kan ik het redelijk hebben.

Proficiat!

1 like

Mooie Tissot!

1 like

Was dit die demo model die ze te koop hadden ?

1 like

Mooi spul! Gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Prachtig, en hándig, die expert!
Veel plezier!

1 like

Mijn beste,

Sportief en klasse.:watch:
Goed hoor!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Goeie keus, alleen de batterijwissel is prijzig en mede daarom ben ik zo blij met mijn Solar.

1 like

Ik heb dit altijd al leuke horloges gevonden.Ook ik heb dit model nog niet eerder gezien.
Heel mooi! :+1:

Gr Pieter

1 like

Proficiat, heel mooi.

1 like

Leuke horloges die TTouch, zelf de gewone en expert gehad. Prettig draagbaar, niet te groot, niet te zwaar of opzichtig. Veel plezier met je aankoop!

1 like