Nieuwe aanwinst Tag Heuer Aquaracer 500 m

3 jaar geleden was ik in Orlando Florida bij Tag Heuer in het outlet centrum. Ik kon toen voor een mooie prijs een Aquaracer 500 meter kopen. Na lang twijfelen heb ik het toen niet gedaan. Terug op Schiphol even kijken bij Gassan en daar lag hij ook voor de raam. Op dat moment had ik erg veel spijt en dat is zo gebleven :cry:. Sindsdien zijn er verschillende horloges gekomen en weer gegaan tot ik vandaag na wat onderhandelingen in het weekend mijn Aquaracer kon gaan ophalen :+1:. Ik had hem op mijn wishlist voor volgend jaar maar ook hier geldt : een vriend komt nooit te vroeg maar altijd te laat dus ben ik er dolblij mee :smile:. Ik weet dat het een wat omstreden model is door het loepje en de datum aan de " verkeerde kant" maar ik vind hem geweldig. Maar nu de foto’s

Ook voelt hij zich al erg op zijn gemak aan m’n pols.

En prima op zn gemak naast zn nieuwe buren :smile::+1:

17 likes

mooie aanwinst!

1 like

Elke sliert kwijl waard, wat een beauty! :yum:

1 like

Mooi en degelijk horloge…topper!

1 like

Mooie collectie zo!

1 like

Stoere aanwinst.
En de datum aan de verkeerde kant? Als deze onder je overhemd uitsteekt zie je gewoon een strakke wijzerplaat. Eigenlijk is het juist een hele goede kant.

1 like

Congracts, mooie Aquaracer!

1 like

Zo had ik het nog niet bekeken :smile::+1:

Omstreden of niet, ik vind em tof.

1 like

Mijn beste,

Inderdaad!!
Kies je eigen weg kies je eigen spel en geniet van elk moment.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Hallo,

Prachtig horloge en mooie collectie !

Gr

1 like

Stoer klokje! Veel draagplezier.

1 like

Stoer horloge.

Geniet ervan.

:+1:

Elf.

1 like

Zeer mooie klok!!!
Lekker eigenwijs met de datum links, maakt hem net even anders.
Veel plezier!!!

1 like

Wel echt een van mijn favorieten! Super stoere klok! Eens bijna gekocht maar vond hem net een tikkel te groot. Inmiddels waarschijnlijk niet meer, maar ben al voorzien van een andere stoere.

Alles is mooi en alles klopt naar mijn mening ook erg goed.
Alleen heeft de batterij-versie geen opgelegd logo… Dat is dan wel weer een afknapper.
De nieuwe 500M is ook erg mooi, maar wel wat saaier.

Edit: Als de full black versie met groene accenten eens betaalbaar voorbij komt denk ik niet dat ik mij in kan houden.

1 like

Dat is de titanium versie. Ook heel mooi inderdaad !!!