Gefeliciteerd met deze fantastische duiker Rogier! Bega niet de fout te zuinig te zijn op dit horloge en het daarom minder te dragen…Daarvoor is dit horloge gewoon veel te mooi en hij moet gewoon gedragen worden!
Zoals je weet heb ik deze en de blauwe zelf ook en toen ik ze net had droeg ik ze vaker niet dan wel om ze nieuw te houden. Nu niet meer, elke dag draag ik 1 van de twee en daar komt voorlopig geen verandering in!
Geniet van het dragen van je prachtige nieuwe aanwinst en doe dat in goede gezondheid!
Deze klok is inderdaad te mooi om niet te dragen, dus sinds aanschaf ook elke dag gedragen.
De kunst van zuinigheid is bij mij heel simpel… Gewoon niet dragen tijdens bijvoorbeeld klussen, koken, sporten e.d. en elke week een mooie poetsbeurt geven.
Zo ben ik eigenlijk met al mijn spullen. M’n laptop bijvoorbeeld, twee jaar oud maar ziet er uit alsof hij net uit de doos komt.
Vind het ook een mooi horloge, erg stijlvol en leuk om te lezen wat er door je heen gaat voor de aankoop, ik heb hetzelfde gevoel gehad en een half jaar lang naar dezelfde screensaver zitten kijken.
Rogier, afgelopen week wilde ik de afwijking van mijn Sub even voor je meten, maar omdat ik hem slechts een paar uur per dag gedragen had, stond hij op de dag dat ik het meten wilde natuurlijk stil, zal je net zien!:(.
Nu dit weekend maar even gekeken: ongeveer 15 seconden in de min per 24 uur. Maar, zoals ik als zei, hij is uit 1984 en ik weet niet of, laat staan wanneer hij een service beurt heeft gehad. Ik heb het de vorige eigenaar gevraagd, maar hij wist het ook niet. Het stoort me overigens niet:).
Bedankt voor het meten Tom! Zelf zou ik -15 op een dag (ook +) niet acceptabel vinden, maar als je er geen last van hebt moet je het zo laten natuurlijk.
Omdat de Sub niet iedere dag aan de pols hangt, staat ie geregeld stil en dan moet je hem toch weer op tijd zetten. Vandaar dat het me niet echt stoort. Was het m’n daily beater, dan was het wel een ander verhaal.
Volgens mij heeft deze klok SuperLuminova-wijzers en indexen, klopt dit? De TAG Heuer-site zegt dat alleen de 12-uur marker van SuperLuminova is, maar alles geeft net zoveel licht als mijn Omega Seamaster!
Mijn Aquaracer-quartz geeft zwakker licht en heeft geloof ik alleen maar lichtgevende verf.
Heb vandaag ook een aquaracer gekocht de blauwe prachtig ding!
Tegen een top prijs was maar €600,- en nieuw rechtstreeks van de importeur wat kost die nou in de winkel?
Ik hoop in ieder geval net zoveel plezier te hebben van mijn aquaracer als dat jij hebt. Wat heb je verder voor klokjes? Heb zelf ook nog een baume&mercier capeland chrono ook erg leuk.
Ik hoor het wel.
Heb vandaag ook een aquaracer gekocht de blauwe
prachtig ding!
Tegen een top prijs was maar €600,- en nieuw
rechtstreeks van de importeur wat kost die nou in
de winkel?
Ik hoop in ieder geval net zoveel plezier te
hebben van mijn aquaracer als dat jij hebt. Wat
heb je verder voor klokjes? Heb zelf ook nog een
baume&mercier capeland chrono ook erg leuk.
Ik hoor het wel.
Groet Ronald
Hey Ronald,
Gefeliciteerd met je aanwinst! 600 euro is wel een nette prijs voor deze Aquaracer. Heb je de automaat of de quartz? De retailprijs (en wat ik er ook voor betaald heb) is 1100,-
Ik heb inderdaad veel plezier van mijn Aquaracer. Draagt heerlijk, oogt heerlijk en is bovendien erg accuraat. Met een afwijking van 5+ valt deze binnen de chronometer-normen, ook al is het geen chronometer.
Ik kon bij het kopen kiezen tussen de blauwe en de zwarte. Hoewel mijn voorkeur eerst uitging naar blauw, vond ik 'm toch erg fel en koos ik voor de zwarte.
Naast deze TAG heb ik ook nog een 38mm Aquaracer quartz met blanke lunette. Past overal bij en is ook erg accuraat.
Daarnaast heb ik ook nog een blauwe Omega Seamaster 41mm.
Ik heb deze klok nu bijna 7 maanden en ben er nog steeds dik tevreden over. Omdat ik er zuinig op ben, ziet hij er nog exact hetzelfde uit als toen ik hem kocht.
Ik heb de daadwerkelijke afwijking eens goed gemeten over een week tijd. Van maandag 30 maart 22:30 tot vandaag 22:15 kom ik uit op een afwijking van +47 seconden, wat neerkomt op 6 seconden per dag.
Leuk te lezen dat je er nog blij mee bent! Hij staat je overigens ook goed om de pols.
Het was mijn eerste ‘dure’ horloge en zowel de aanschaf als het dragen heeft me een hoop plezier beleeft.