Nieuwe aanwinst: Tag Heuer Carrera Calibre 5

Het stuk wat ik gequote heb.

whahaha, een Damasko onder een pak? had jij vanmorgen whisky in je dubbelvla?

1 like

Mijn alcohol beleid laat dat niet toe. Maar ik zou dat best durven. Al die ongeschreven regels, ik voel mij redelijk liberaal.

1 like

Lume shot:

:laughing: Heb wel eens meer boeiende lumeshots gezien…

Maar begrijp hieruit dat je nog wel plezier hebt van je TH?

1 like

Nice, welk terrasje heb je gezeten in je polo met je TH dan? Ik vind het koud op de terrassen hier in het zuiden.

Mooie klok!

1 like

Ik had misschien deze nog niet gezien.

Als TH liefhebber moet ik zeggen dat een super mooi klokje is: juiste maat, dressy maar ook sporty.

1 like

Ja het is een erg mooi ding. Hoewel een combinatie ā€˜klassieke dresser - dressy diver’ ook wel weer lokt als alternatief hahaha! :joy:

Zondag aan de Rijn was het erg lekker :slight_smile:

1 like

Hahaha we zien hem wel weer op het forum verschijnen! Ongeveer gelijk met het heropen verzoek van je ā€œgezochtā€ topic van laatst (Omega).

1 like

Mooi chique horloge…gefeliciteerd!!

1 like

Tja ik moet mijn flipper reputatie toch een beetje hoog houden nietwaar :wink:

1 like

Prachtig horloge! Ik twijfel tussen deze en een Omega Seamaster Aqua Terra Co-Axial 38,5 mm met een blauwe of zwarte wijzerplaat. Moeilijke keuze door het prijsverschil. Hoe is de kwaliteit/afwerking en het uurwerk van deze Carrera calibre 5?

De Tag Heuer is erg mooi afgewerkt en heeft top uitstraling. Aan alles merk je dat dit een klokje is die nieuw rond de 2000 piek kost. Het maffe is dat de 400 euro duurdere aquaracer weer wat minder kwaliteit en klasse uitstraalt. Ik had ze toen bij Van Baal naast elkaar liggen en de Caliber 5 is dan echt luxer en mooier qua uitstraling.

Aqua Terra is echter een flinke stap omhoog, maar ja; ook qua prijs :wink:

Stijlvolle Tag , gefeliciteerd!

ik ben sinds kort trotse eigenaar van het caliber 1887 , maar het caliber 5 mag er zeker wezen
Ik zou hem er zo bij willen hebben. :smirk: ,

daarom ben ik een echte fan van tag heuer , TOP!

1 like

Heb hem al een tijdje, iemand bracht oud topic weer naar boven. Hij is nu ter reparatie bij de juwelier :wink:

dit is de kwajongen die mij het horloge virus gegeven heeft

ik verstelde vanochtend bijna op de verkeerde manier de datum… , ik voelde dat hij niet wilde draaien.
een andere tijd ingesteld en toen liep de datum weer perfect , dus opnieuw ingesteld nu.

ook als ik de minuten en uren rond draai verspringt na 12uur de datum netjes mee , dus ik neem aan dat er geen schade is? [quote=ā€œCandide, post:157, topic:63674ā€]
Hij is nu ter reparatie bij de juwelier :wink:
[/quote]

Hij stond ineens stil. Liep soms wel, soms niet en dat lag niet aan de gangreserve. Er blijkt een schroefje los te zitten (net als bij de baas maar die loopt prima haha!) en wat stof/corrosie bij de rotor te zitten. Waarschijnlijk snel en eenvoudig te verhelpen aldus Peter van Baal maar de horlogemaker belt mij morgen of overmorgen met de diagnose. Als het een 100 euro + geintje wordt laat ik hem meteen servicen. Dan kan ie er weer jaren tegen.

Prachtige chrono!

:laughing:

ik hoop op een goede diagnose en lage kosten voor je!

kan je iets met mijn vraag over het gepiel met de datum? beetje offtopic misschien maar ik vermoed dat je mij wel gerust kan stellen