Je hebt een PB, anders spammen we de boel hier
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Whaha! Moet jij niet NATO bandjes verkopen op de kleedjes markt?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Klinkt niet goed. Toch hoor je deze verhalen vaker bij Tag Heuer horloges.
Is de kwaliteit dan toch minder goed?
Ik ken de verhalen niet. Zit gewoon een ETA 2824 in dus als er al een schuldige is dan de uurwerkfabrikant zou je zeggen. Er zit een tikje op de kast en een pitje in het saffier. Vorige eigenaar waarschijnlijk ergens tegenaan gelopen dus niet zo verwonderlijk. We zullen zien.
dubbel post
Ik werd zojuist gebeld door Peter van Baal. Kwestie van schroefje vast zetten en wat stof verwijderen. Kost 25 euro en is vrijdag klaar.
Uurwerk hoeft nog lang niet onderhouden te worden aldus Peter; geen noemenswaardige slijtage, olie nog prima. Kan nog twee a drie jaar mee, zo luidde het oordeel.
Kijk, zo kennen we Peter weer, gewoon met het eerlijke verhaal…
Grt. Marco
Ken deze verhalen ook niet. Sterker nog, ik heb wel 'ns gelezen dat iemand er moeite mee had dat in een TH ‘slechts een ETAatje’ zat (en vervolgens voor meer geld een Tudor kocht ). Maar voordeel van zo’n rechttoe rechtaan binnenwerk is dat het een zeer beproefd en uiterst degelijk concept is.
@anon50762135EV Mooi dat 't zo opgelost is!
En zo wordt een tegenvaller, een meevaller.
Guess who’s back…
De stalen carrera band blijft erg mooi ,
mijn stalen band is nog steeds verdwaald in de diepe krochten van de internationale verzending.
Een week geduld nog
Ik vind dat inderdaad ook erg mooi. Ben benieuwd hoe die band op de mijne zou staan.
mijn caymano had ook een schroefje los: zelfde probleem dus met 2824-2 ETA
heeft 8 weken lang nodig gehad: 80 euro bij mij, maar wel een nieuwe kroon, nieuwe pakkingen. Loopt weer als een zonnetje.
Veel plezier met dragen: staal erom houden!
thx, voor zo lang als het duurt
…dat is niet ál te lang, vrees ik.