Nieuwe aanwinst : Tag Heuer Carrera

Mooie klok hoor, hij lijkt heel erg veel op de Omega Speedmaster chrono, alleen heeft die geen glazen achterwand. (is deze qua prijs ook gelijk aan aan de Omega?, die koste 12 jaar geleden € 1.000 / F 2.250)

Genesis

Nee deze is iets duurder de adviesprijs is 2195 euro. Bij een juwelier zal hij tussen de 1800 en 2000 euro kosten en internetdealers vanaf 1600 euro tot 1800 euro.

Groet Peter

Jij hebt dus ook in Essen gekocht ??

Zag’em gisteren gisteren nog op Heathrow airport moest geloof ik zo’n 1700 Engelse ponden opbrengen, (veel centen voor een Tag zou ik persoonlijk gaan voor een JLC)

Genesis

Voor 1700 pond heb je geen nieuwe JLC hoor.

slik slik mooi hoor

Nee maar wel een hele mooie van de juwelier in Amsterdam (heette die geen Ligtenburg/berg of zoiets) die oude klassiekers met een mooie historie repareerd/reviseerd met volledige garantie, in de guldens tijd kon je daar voor tussen de 5 a 6 K.florijnen toch een mooie reverso voor kopen,

Genesis

Bedoel je misschien Lyppens diamantairs? Niet de juwelier id PC Hooft maar zo’n ander zaakje met voornamelijk oud zilverbestek, goud, klokken en horloge’s.

Kan het ook fout hebben, maar heb zelf nooit van Ligtenburg/berg gehoord. Ben nu wel benieuwd geworden. :smiley:

Dat heb ik er nog niet in euro’s voor betaald.

Ik zal uitzoeken hoe die zaak heet en waar die precies zit, ben er een paar weken geleden nog langs gelopen en hij zit er nog steeds (volgens mij al meer dan 15 jaar).

Deze zaak doet ook klassieke vulpennen, heeft ook vaak unieke horloges van de minder bekende merken alsook Pathek’s en de eerste Omega’s, Breitlings, Rolexen ect.

Wat ik zelf grappig vond is dat ik mijn Sheaffer Nostalgia vulpen (Zwart lak met open ingesneden blaadjes in Sterling zilver) daar exact hetzelfde tegen kwam, maar wel meer dan 80 jaar oud, en de mijne is nieuw gekocht en gekregen voor mijn verjaardag > 10 jaar geleden,

Genesis

Ik heb hem niet in Essen gekocht maar bij Marley.
Waar heb jij hem dan gekocht in Essen?

Groet Peter

uhrenhandel.de (Oliver Deneke), via internet besteld, zelf even opgehaald.

heel mooi horloge maar ik was denk ik toch voor de autavia gegaan

genesis Schreef:

Ik zal uitzoeken hoe die zaak heet en waar die
precies zit, ben er een paar weken geleden nog
langs gelopen en hij zit er nog steeds (volgens
mij al meer dan 15 jaar).
Genesis

Ha Genesis, weet je het ondertussen misschien? Ben van plan binnnkort weer Amsterdam in te gaan dus misschien dat ik dan hier ook ff kijkje kan nemen. :slight_smile:

Ik zoek eigenlijk de non-chrono.
Weet iemand eentje die te koop staat, of een adres met een leuke korting?

Ik weet dat ie bij Marley 900 euro kost, omdat ik ook voor iemand anders heb moeten informeren.

Goedkoper wordt ie niet vrees ik

oranje/bruine bezel en wijzerplaat i.c.m. bruin lederen band!

Jörgen

Die vind ik ook heel mooi Jörgen als je in de gelegenheid ben kan je dan een paar fotos maken van de band met zn sluiting en van de voorkant ?
Ik kijk er naar uit…

Groet Peter

…Jörgen