Nieuwe aanwinst : Tag Heuer Carrera

Na lang twijfelen tussen de Autavia en de Carrera heb ik gekozen voor de Carrera met tachymeter.
Ik vond dit horloge meer uitstraling hebben echt een “mannenklokkie”.Toen ik hem binnen kreeg dacht ik wat een fors horloge en dan praat ik niet eens over de diameter ; die is 41.5 mm. Maar de dikte is toch wel fors te noemen namelijk 16 mm. Als je hem om je pols hebt dan voel je echt wel wat zitten. Het horloge is een re-edition van het model uit 1964 en kwam in 2004 opnieuw uit.
Het uurwerk is een Tag Heuer caliber 16 (automaat ) gebaseerd op een Valjoux 7750 , het is waterdicht tot 50 meter , het heeft aan de voor en achterkant saffier glas en is uitgevoerd met een stalen band. Ik ga nog wel het leren bandje erbij bestellen ; hoort er gewoon bij vind ik . Ik heb het horloge nu een week en ik ben erg tevreden over de nauwkeurigheid 1 tot 2 seconden loopt hij voor per dag wat voor een automaat gewoon erg goed is. Mijn Zeno doet hem niet na met 20 seconden per dag.
Maar genoeg geschreven nu FOTOOS ( wel veel ! )

De omdoos.

De gebruiksaanwijzing prachtig verpakt in een apart mapje.

Het horloge zelf in een mooie luxe doos.

Een close up van de wijzerplaat met tachymeter die van aluminium is.

Een foto van de stalen band met safety push buttons.

Het horloge in zijn geheel.

Een foto van de achterkant met z`n goudkleurige inscriptie.

Uit een andere hoek het zicht op het uurwerk door het saffier glas.

Groet Peter

Mooi hoor, mijn Sinn (ook 7750) is ook zo dik.
Leer staat denk ik zeker zo mooi.

Heel mooi, en toevallig heb ik ook (op de kleurstelling na) precies dezelfde een week geleden gekocht, en ben er zeer tevreden over. Ik heb de versie met graphite rand en zilveren wijzerplaat. (en als je hem nu toch al een weeek heb, ku je de blauwe beschermfolie op de band ook wel verwijderen :wink:

Mooi!!!

(tu) (tu) (tu) (tu) hele mooie klok, gefeliciteerd er mee (tu) (tu) (tu) (tu)

mooie klok, ik sta er vaak naar te kijken bij de juwelier.
staal staat niet verkeerd, al vind ik hem met leren band ook mooi.

proficiat, mooie klok heel veel draagplezier

Mooi horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Jeff

Mooie klok, mooie verdeling op de wijzerplaat het geheel is goed afgestemd icm de band.
Ook met n leren-gaatjes-band komt de klok goed tot zijn recht.

Ik heb nu n paar x gekeken en ieder x kijk ik eerst naar de ringen boven elkaar en dan pas naar de wijzers / tijd.
De glimmende ringen trekken dus eerst de aandacht. Weet niet of je dit zelf ook zo ervaart. Maar zou dit zelf
niet als prettig ervaren.

Heel fraai! Gefelicteerd en veel plezier ervan!

Van harte gefeliciteerd hiermee. Erg mooi horloge, veel plezier er mee. :smiley:

Een erg mooie aanwinst Peter!

Geweldig horloge! Zo behoren horloges te zijn; stijl, kwaliteit en uitstraling! Veel plezier ermee!

Wauw…

Proficiat

Gr, Marc

Mama, ik ben verliefd…!!! Erg mooi !!! :slight_smile:

Patrick

Prachtig!!! Een van mijn favorieten.

Zoals gezegd, heb ik hem ook, maar dan met een andere wijzerplaat.
Maar een foto zegt meer dan …

In één woord te beschrijven: Schitterend!!!
Alleen zou ik persoonlijk er een leer bandje op zetten.

Mooie TAG !!!
Langzaamaan komen er steeds meer TAG Heuers richting dit forum. (tu)

Deze is mooi maar de autavia is ook heel mooi (tu)

Dit ervaar ik ook zo ze trekken meteen de aandacht , maar ik vind het niet storend.
Ik vind het wel mooi dat het zilver van de counters overloopt in de stalen band.De combinatie van zwarte wijzerplaat en zilveren counters vind ik zelf heel mooi.Daarom heb ik voor deze gekozen.Je hebt hem ook in zilver, blauw en bruine wijzerplaat.
Groet Peter