Een (vintage) Tag Heuer stond al lang op mijn lijstje.
Regelmatig kijk ik op Ebay en zag daar ineens deze Tag Heuer F1 (mid size) staan met een aantrekkelijke prijs, dit kon ik niet weerstaan.
Het horloge kan nog wel de nodige aandacht gebruiken, zo wil ik nog zoeken naar een orginele rubberen band. En bij beoordeling als het horloge binnen is wellicht nieuw glas en een nieuwe bezel, een poetsbeurtje zal ook geen overbodige luxe zijn ;-).
Verwacht het horloge deze week binnen en kan niet wachten:).
Nice! Mocht je origineel rubber kunnen vinden dan moet je zeker ff op het forum laten weten als het gelukt is. Mij nl niet voor m’n TH Professional (38mm).
Gave Tag! Ik heb sinds kort ook mijn eerste Tag gekocht, een 2000 chronograph quartz. Draag geen enkel horloge zo graag meer als de Tag…
Maar zo’n F1 is ook erg gaaf! Veel draagplezier ervan!
De Formula 1 werd pas in 1985 geïntroduceerd en de versie met de stalen kast, die jij hebt gekocht, kwam pas in 1987. Welke ik echt leuk vind is de chrono-versie, die vanaf '89 gemaakt is. Maar ik vind de nieuwe automatische chrono Formula 1 ook erg cool. Vooral de zwarte!
Zal ik eens iets ergs vertellen? Ik heb ooit zo’n TAG gehad, maar dan met een zwarte wijzerplaat. Na jaren draagplezier een nieuwe batterij laten plaatsten (ja, bij de officiële dealer), en vanaf dat moment problemen. Steeds onverwacht stil staan, bij aanraken weer lopen. De dealer kon niks voor me doen, dus klokje verdween onderin de lade…
…die ik een paar jaar later in de prullenbak geleegd heb. Bewust.
(nee, toen hield ik nog niet van horloges zoals ik nu doe)