Nieuwe aanwinst Tag Heuer

Van de week liep ik dit model tegen het lijf. Ik had hem nog nooit gezien.

Tijdens de Quartz maandagen was ik altijd al gefacineerd door de Omega x-33 maar deze is voor mij buiten bereik, laat staan dat ik hem kan vinden.

Deze schijn je ook niet onder elke steen tegen te komen dus vond ik het zeer de moeite om hem even te showen. Ik moet in het daglicht nog maar wat extra fotos maken maar toch.

Het gaat trouwens om de CAC111D, erg leuk dat je alles kan bedienen met de kroon en dus geen pushers hebt.

Heel leuk horloge inderdaad. Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Leuk ding.
Ken hem wel als 2000 en Kirium, maar heb heb nog niet eerder als F1 gezien.

Mika

Mooi ding Niels! Congratulations:D

Een witte raaf…maar daarom niet minder mooi!

Veel draagplezier.

Grt. Marco

Beide zijn gemakkelijk te vinden hoor, maar misschien niet om de hoek als je dat bedoeld.

Vind het een gaaf klokkie, veel draagplezier ervan.

Proficiat!

En apart dat ie maar liefst 200m wr is. M’n Rado met dergelijk uurwerk kan slechts tegen wat spetters. Maar tja, daar ga je ook niet mee duiken :sunglasses:

Prachtig horloge Niels! Heel apart … ik zeg een blijvertje :slight_smile:

Nog niet eerder tegen gekomen en kan begrijpen dat je de verleiding niet kon weerstaan. Erg mooi!

Normaal ben ik hier niet zo gecharmeerd van maar deze is leuk, vooral door die ‘rustige’ dial.

Proficiat!

Gaaf, doet mij een beetje denken aan de Omega Speedmaster van Hans.

Thx voor de reacties,

Je kan het digitale gedeelte ook uitzetten dan is het dial nog rustiger.

Gisteren ook het alarm getest en deze werkt ook luid en duidelijk, ik blijf het een mooie combi vinden. Een hele cleane dial met alle functies die je normaal bij een chrono tegen komt en ook nog een tweede tijd zone

Ziet er goed uit, proficiat.

Nog nooit gezien deze, leuk hoor!

Deze had ik idd ook nog nooit eerder gezien, proficiat! :wink:

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve verschijning!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi horloge hoor! (tu) Zelfde uurwerk als de Seamaster multifunction toch?