Nieuwe aanwinst: TH Monaco 24

Gisteren mijn nieuwste aanwinst opgehaald. Eigenlijk begon het met het kijken naar een Monaco LS. Op het TimeZone forum werd echter ook de 24 genoemd als alternatief. Uiteindelijk daarop gewacht en die vind ik inderdaad nog mooier dan de LS. Dus deze is het geworden:

Goede aankoop! En als je het mij vraagt idd mooier dan de LS. Ik wens je er heel veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met deze aanwinst! De monaco is nog steeds een favoriet en dan met namde de “Steve Le Mans” versie!

Proficiat! Persoonlijk hou ik niet zo van drukken kleuren en zou de LS mijn voorkeur hebben gehad. Met name de stalenband van de LS vind ik erg mooi.

Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Wel heel apart vind ik 't anti-schok mech dat je zo mooi kunt zien.

marnix.moed Schreef:

Proficiat! Persoonlijk hou ik niet zo van drukken
kleuren en zou de LS mijn voorkeur hebben gehad.
Met name de stalenband van de LS vind ik erg
mooi.

Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Wel heel
apart vind ik 't anti-schok mech dat je zo mooi
kunt zien.

LS is inderdaad wat rustiger. Zeker in combinatie met stalen band ook een erg mooi klokje. Maar het drukkere van de 24 en natuurlijk het “los” hangende uurwerk spreken me net even meer aan.

Om de retro look helemaal af te maken moet je er eigenlijk nog een GT40 in dezelfde kleur en bij hebben.:smiley:

Gefeliciteerd! Ik vind het een onconventioneel, maar erg mooi horloge!

Echt superfraai!

Proficiat met dit fraai exemplaar.(tu)

GR harb

Past idd leuk bij een GT40. Leuke serie. Druk, luid maar wel smaakvol.

Erg mooi! :~

Hmmm, ik wil niemand beledigen hier, maar is dit geen replica?

Dit horloge werd in 2009 op Baselworld als conceptwatch geintroduceerd en is sinds eind 2010 pas te koop voor rond de $10.000

http://www.calibre11.com/monaco-24/

De wat scheve bandaanzet maakt het wat twijfelachtig, ook als ik google kom ik alleen reviews tegen, geen verkopers of prijzen.

Ik vind het prima hoor, ik heb niets tegen reps, maar als het zo is, vermeld het even.

hammar Schreef:

Hmmm, ik wil niemand beledigen hier, maar is dit
geen replica?

Dit horloge werd in 2009 op Baselworld als
conceptwatch geintroduceerd en is sinds eind 2010
pas te koop voor rond de $10.000

De wat scheve bandaanzet maakt het wat
twijfelachtig, ook als ik google kom ik alleen
reviews tegen, geen verkopers of prijzen.

Ik vind het prima hoor, ik heb niets tegen reps,
maar als het zo is, vermeld het even.

Hallo,

Ik heb hier een catalogus voor me liggen waarin staat dat het betreffende horloge gewoon te koop is. Listprijs 8500 euro.

Eveneens staat in je bijgevoegde link, dat het horloge in het laatste kwartaal van 2010 gelanceerd zou worden.

Mooie aanwinst trouwens :~.

Tabee

Scheve aanzet líjkt scheef vanwege de schalen op de krokoband…

Op DZVL staat ook een foto waarop het uurwerk te zien is. Lijkt me verder wel een echte. Opvallend horloge, niet zozeer mijn smaak…

hammar Schreef:

Hmmm, ik wil niemand beledigen hier, maar is dit
geen replica?

Dit horloge werd in 2009 op Baselworld als
conceptwatch geintroduceerd en is sinds eind 2010
pas te koop voor rond de $10.000

De wat scheve bandaanzet maakt het wat
twijfelachtig, ook als ik google kom ik alleen
reviews tegen, geen verkopers of prijzen.

Ik vind het prima hoor, ik heb niets tegen reps,
maar als het zo is, vermeld het even.

Dit is zeker geen replica, tenzij S+C tegenwoordig replica’s verkoopt :slight_smile: Het horloge is inderdaad gebaseerd op de concept van Basel 2009 en is pas sinds kort leverbaar. Ik was zelf ook verbaasd dat het nu al beschikbaar was, ik had zelf gedacht nog wel langer te moeten wachten.

Dat bandaanzet scheef lijkt komt door de niet geweldige foto, maar dit was het beste wat ik er nu van kon maken :wink: Zal proberen betere foto’s te maken.

Ok , sorry man, excuses!
Ik dacht namelijk ook dat de naam Tag Heuer rechtsonder het glas op de kast gegraveerd stond.

Een prachtig horloge trouwens, gefeliciteerd!!!

hammar Schreef:

Ok , sorry man, excuses!

Oh, geeft niet hoor. Ik heb ook meer plaatjes gezien van fakes dan van echte :smiley:

Ik dacht namelijk ook dat de naam Tag Heuer
rechtsonder het glas op de kast gegraveerd stond.

Dat stond alleen op de concept van 2009, op het productiemodel hebben ze dit weggelaten.

Een prachtig horloge trouwens, gefeliciteerd!!!

Dank.

Ik moet heel eerlijk zeggen (en ik realiseer me dat de eigenaar het geen leuke opmerking zal vinden, sorry dus bij voorbaat) dat mijn eerste gevoel toen ik de foto’s zag ook was dat het om een replica ging… Gewoon door de algemene look and feel. Maar ik denk dat het dan ook een erg moeilijk te fotograferen horloge is en het aan de kwaliteit van de foto’s zal liggen want als ik het vergelijk klopt alles. En ik heb aan de hand van andere foto’s gezien dat het dan ook een erg fraai horloge is, mijn felicitaties met deze bijzondere aanwinst! (tu)

Gefliciteerd met deze eye-catcher (tu)

Groeten,

Martin

Ik had idd iets verder moeten kijken dan mijn neus lang was.

Op Chrono24 staan er inmiddels ook 2 te koop, voor 8.500 euro.
De Monaco LS staat er ook en is een stuk goedkoper, 3.870 euro, maar ook een zeer fraai horloge.