Nieuwe aanwinst: Tissot PRS 516 Day-Date

Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen dit jaar niet meer zoveel te flipperen, wat in zeker zin lukt tot op heden. Alhoewel…8 stuks geflipperd tot op heden in 2016 tegen totaal 10 stuks over heel 2015.

Maar okay, dat is een andere discussie. Terug naar de Tissot! Al vaak tegengekomen op het forum en zeker toen @anon50762135EV met enige regelmaat zijn PRS516 GL voorbij liet komen, was ik om. Er komt nog eens een Tissot PRS 516! Per toeval kwam ik er op Marktplaats eentje tegen welke mij wel aanstond, dus snel een afspraak gemaakt en het horloge direct overgenomen. @Tommie1 bleek zelfs een forumlid hier te zijn, maar nog zonder verkooprechten.

Sinds vrijdag zit ie non-stop om de pols, heerlijke klok en de donkerblauwe wijzerplaat is echt schitterend! Loopt per dag een paar seconden te snel maar niets schokkends. Dit zou zomaar eens een blijvertje kunnen zijn. :smiley:

Omdat iedereen hier graag plaatjes willen zien, hierbij een paar van zojuist:

20 likes

Nice! De dial van de blauwe variant is erg gaaf!
Proficiat!

1 like

Prachtige klok; staat ook op m’n verlanglijstje. :heart_eyes:
Heel veel plezier ermee!

1 like

Proficiat!
Mooi horloge en gave wijzerplaatkleur’

1 like

Ik twijfel al tijdje over dit horloge en dit helpt niet. Prachtig!

1 like

Mijn beste,

Een icoon!!
Fraaie aanwinst hoor!!
Ik wens je er vele aangename momenten mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Proficiat ! Veel draagplezier

1 like

Ja, die is heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Voor mij jammer genoeg iets te groot. Veel plezier er mee kerel.

1 like

Van harte!
Mooie diepe blauwe wijzerplaat!! :+1:
Geniet ervan…

1 like

Prachtig horloge !!!
Voor de afwisseling een leren raceband erop en je kunt er voorlopig weer tegenaan. :smile::+1:

1 like

Yep, rallyband kan ie goed hebben!:slight_smile:

@Menrik Gefeliciteerd! Gaaf is ie, he? Maareh, ‘Day-Date?’. Is er ook nog een andere versie dan?:wink:

Mine says hi!

3 likes

Bedankt Ed! (En de rest natuurlijk ook…)
Als ik op de Tissot website kijk, komt de toevoeging Day-Date tevoorschijn. Waarschijnlijk omdat ze ook nog (quartz) chronografen verkopen van dit model?

Mooie aanwinst! Blijft een mooi, origineel model

1 like

Speciaal uiterlijk, mooie dial.
Veel plezier ermee.

1 like

Hmm, o.k., Ja, da’s waar. Maar ik zou denken dat ze ze dan PRS516 Quartz Chronograph, PRS516 Automatic en PRS516 Automatic Chronograph zouden noemen. Vooral omdat ze sowieso allemaal een day- en datewindow hebben…
Ja, geneuzel over niks, natuurlijk. Maar misschien klinkt dit gewoon wat chiquer ‘Day-Date’.:wink:

Haha ja het klinkt nèt iets chiquer zo! :wink:

Mooie aanwinst Menrik! :thumbsup:

1 like

Dit blijft een geweldig mooi horloge.
Veel draagplezier

1 like

Heb deze ook gehad, prachtding. Ook die thema-achterkant is bijzonder leuk uitgevoerd.

Daar ga je geen spijt van krijgen.

1 like