Met dank aan een bescheiden belastingteruggave en wat korting bij Siebel kon ik deze aanschaffen, gewoon omdat ik het een leuk ontwerp vind, kwalitatief goed, 50M waterdicht en safiefglas, tja…ik weet het…tis een kwarts,die automaat komt er nog wel eens een keer, waarschijnlijk in de vorm van een seiko mod…
mooi klokje (tu) en wat dan nog dat het een kwartz is! daar is niks mis mee toch
iedereen hier heeft niet het geld om dure klokken te kopen. ik heb allemaal kwartsen alleen mijn monster niet. en mijn kwartsen zijn me even lief hoor, zijn erbij die nog mooier zijn dan een machanische. veel plezier ermee.
Vandaag even bij Siebel langs gegaan. 25% korting op de hele Tissot collectie! Helaas hadden ze hem niet op voorraad maar vrijdag is hij binnen. Echt een hele nette prijs vor een klok die ik al lang op mijn wishlist heb staan.
Succes dreski! Een mooi vooruitzicht…horloge draagt heerlijk en is voor mij de perfecte maat, met name de afstand van lug-lug is bij mijn horloges nogal eens te groot, deze zit heerlijk. we zien hem wel verschijnen op het forum;)