Nieuwe aanwinst: Tissot Seastar 660

Zoals sommigen wellicht al in mijn topic “nieuwe aanwinst Omega Speedmaster” hebben gelezen heb ik bij Paul van Zeeland in Velp aldaar nog een extra schakeltje in de band laten zetten. Tijdens het wachten loop je natuurlijk rond bij de vitrines en dan gaat het mis…

Hé, daar is nog een nieuwe Seastar van het model dat ik veeeeeeeeel mooier vind (m.n. door de bezelvorm) dan het nieuwe model! Gevraagd wat deze moet kosten, onderhandelen over korting en uiteindelijk de deal.

Op mijn verzoek zijn de lugs en kroonbeschermers gepolijst in dezelfde matheid als de zijkant van de kast en bezel. Het glom me allemaal net ff teveel…

Genoeg tekst, nu foto’s:

Grt. Marco

7 likes

Mooie aanwinst!

Zeker veel mooier dan de nieuwe.
Veel draaggenot, hier nog een plaatje van de mijne
[URL=http://s242.photobucket.com/user/lennootje/media/P1020802_zps04d79031.jpg.html][/URL]

groetjes Lenno

Ik vind dit model ook veel leuker dan de nieuwere seastars! Veel plezier met deze Tissot!

gr, HJR

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst, geniet ervan :+1:

Mooi man!

Mooi hoor Emveezet! Veel draagplezier toegewenst…

Er zijn slechtere manieren om de tijd te doden…

Deze blauwe vind ik ook heel mooi en dat heeft ook al eens een flinke kwijlplek op een etalageruit veroorzaakt.

Maar aangezien ik al 3 blauwe wijzerplaten heb, w.o. een Seamaster, heb ik het toen laten passeren.

Grt. Marco

Mooi horloge veel draagplezier toegewenst

Gr Pieter

Altijd een mooi model gevonden (hoewel ik de nieuwe ook geen ugly vind). Gefeliciteerd met deze bijna klassieke knaller!

Mijn beste,

Een koelbloedige duiker van een warme familie!!
Zeer fraai!!
Geniet er van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi hoor! :+1:

Wat een gaaf horloge!
Geniet er van.

Gr. Nick

Mooi! Veel plezier er mee.

Oef … daar is niets mis mee. Beauty! Gefeliciteerd :sunny: