Nieuwe aanwinst: Tissot SeaStar Seven

Na veel horloge’s gezien te hebben en veel verschillende Seastar modellen heb ik er eentje gevonden die op eigenlijk alle vlakken voldeed aan mijn wensen, het enige ‘nadeel’ is dat het een automaat is, maar daar valt mee te leven. :wink: :smiley:

Gekocht via Ebay en dus altijd een gok maar hij doet het goed en was ook zeer snel geleverd (vanuit Hong Kong).

Wijzerplaat is wel wat aangetast

de originele stalen band (die ik eraf haal, dus als iemand interesse heeft… )

ben nog op zoek naar een originele kroon, iemand een idee waar die te vinden zijn?

Uurwerk loopt goed en netjes. Ik zoek eigenlijk alleen nog een originele kroon en is het verstandig om iets aan de wijzerplaat te laten doen? Heb al gebeld met 2 horlogemakers, maar die rekende ruim 100 (de duurste 175euro) voor reinigen wijzerplaat. Hier schrok ik best van. Ook is het glas enigzins gebarsten dus een nieuw glaasje zou ook weklom zijn.

Iemand advies? :slight_smile:

Uurwerk loopt goed en netjes. Ik zoek eigenlijk alleen nog een originele kroon en is het verstandig om iets aan de wijzerplaat te laten doen? Heb al gebeld met 2 horlogemakers, maar die rekende ruim 100 (de duurste 175euro) voor reinigen wijzerplaat. Hier schrok ik best van. Ook is het glas enigzins gebarsten dus een nieuw glaasje zou ook weklom zijn.

Iemand een idee waar ik dit het beste (maar vooral goedkoop) kan laten doen? :slight_smile:

leuke klokjes , wordt een hele tissot verzameling :smiley:

Ja, is ook de bedoeling. Moet nu nog 1 horloge, maar da tis dan geen Tissot en mn verzameling is compleet voor dit moment Heb doosjes ook al binnen dus zal als die laatste binnen is een overall shot maken :smiley:

Maar ff serieus!!! Niemand hier die een goed adresje weet? Of is +/- 200euro normaal voor een opknap beurt? :frowning:

J.W.
Je hebt een p.b.