Nieuwe aanwinst... TISSOT T-TOUCH

Vanmorgen is de nieuwe aanwinst gebracht. De TISSOT MENS T-TOUCH LUMINOUS ORANGE TREKKER WATCH - T33.1.598.59

Dit horloge is niet zozeer gekocht voor het design, dan wel voor de functies die dit horloge biedt. Men name tijdens wandelingen / in de bergen. Hoop ik gebruik te kunnen maken vd functies van dit horloge.

De klok is mooi verpakt in n bewaardoos compleet met garantiekaart en instructieboekje. De ring draaid links en rechts, makkelijk rond. Duidelijk afleesbaar. Met de rubberband valt makkelijk om de pols

De zon scheen heel even tussen de buien door het horloge voor het raam gezet en met de compact camera die volgende kiekjes gemaakt.

Swiss Quartz Gents watch with validated 1 year International Warranty and Gift Box

MOVEMENT:
Quartz (Tactile) Cal. No. E40.305

CASING:
Stainless Steel in Matt Finish. Matching Bi-directional Bezel and Buttons.

BAND:
Bright Orange Silicon Rubber Strap. Double Fold Buckle Clasp with Spring Release for secured wearing.

DIAL:
Jet Black Dial. Striking Orange Hour Markers & Luminous Features on Black Hands.

OTHER EXCELLENT FEATURES:
• Digital Display @ 6 o’clock position
• Bi-directional Bezel has Compass markings to help orient a map
• Maintain accuracy at a daily rate of -0.3 to +0.5 secs at normal temperature
• Chronograph Stopwatch Measures up to 10 Hours in 1/100 Sec increments
• Barometer Function measuring from 300hPa to 1100 hPa
• Compass Function
• Alarm Function
• Altimeter Function measuring from -400m to +9000m or -1300ft to +29500ft
• Thermometer Function measuring from -10°C to +60°C or 15°F to 140°F
• Scratch Resistant Sapphire Tactile Crystal Glass
• 30 meters Water Resistant
DIMENSIONS:
• Case Diameter: 40.5mm (Excluding Crown)
• Case Thickness: 12.5mm
• Bracelet width: 20mm
• Total length: 200mm

Tony, jij bent het schoolvoorbeeld van horlogeverslaafde geworden, gefeliciteerd en nogmaals welkom! :smiley:

Gefeliciteerd, fraaie aanwinst en wederom fraaie foto’s, maar volgende keer wel ff de vingerafdrukken wegpoetsen :smiley:

Ruud

Mooie klok! Mooie band ook, veel details. Veel plezier ermee

Gefeliciteerd!

Ik heb net de mijne verkocht aan een liefhebber uit Utrecht, de titanium versie is vandaag door de douane vrijgegeven…
Hier een Valentijnsshot van mijn Tissotjes:

Ik heb in korte tijd div. horloge gekocht, uit USA, Duitsland, Engeland, en nog n paar. Maar (gelukkig) heeft de Douane mijn pakjes niet gezien.

Maar wel iedere x weer spannend.

Ik denk dat er een alarm afgaat als mijn adres door de scanner komt :wink:

Afgelopen aankopen waren allemaal geopend, en met tape van de douane weer gesloten.

Denk je erom dat als je zending bv met UPS is afgeleverd, de rekening vaak pas na een maand of 2 á 3 gestuurd wordt…

Tot nu toe is er 1 zending gekomen met UPS.
Ik dacht dat als je invoerrechten moet betalen, dat je dit gelijk bij de postbode af moest tikken.

Nou ja ik zie het vanzelf.

normaal gesproken wel, maar bij UPS heb ik wel eens na een jaar nog een rekening gekregen met inklarings kosten en OB
André

Wel apart, hoor ! Heel aparte vorm van de wijzers, doet me een beetje aan een “eendenbek” denken, vooral die oranje wijzers.

Alhoewel ik normaal niet zo voor dat Ana-digi spul ben.
Volgens mij is er een tijdje geleden eens iets geschreven alhier over alle functies en evt. problemen daarmee.

Neem je nog meer spullen mee om in de bergen je weg te vinden ?
( Ik zou niet alleen op een horloge durven te vertrouwen…ok misschien een SEIKO :D:D)

Mijn Oranje/Titianium ligt klaar, moet er ruim 46 euro invoerrechten extra voor betalen, helaas. Beetje photoshoppen met Paypal-afrekening heeft me gelukkig wel wat gescheeld, want anders was het nog meer geweest.

Mijn Oranje/Staal heeft een gelukkige nieuwe eigenaar gekregen.

Ik ben benieuw welke beter bevalt, mijn volledig stalen of de rubber/titanium. Eind maart gaan ze hoog de bergen in (Val Thorens) en kan ik ze in actie vergelijken.

Wie werkte hier ook al weer bij de douane? :slight_smile:

Tony,
mooie foto’s… wat voor camera gebruik je daarvoor.

Raymond

Deze zijn gemaakt met n compact camera van CANON Ixus 700. In de macro stand.
Is (eigenlijk) meer dan voldoende voor de foto’s op internet.

Het heeft ook met compositie, licht, en creatieviteit te maken.

Dit uit noodzaak omdat ik normaal de FUI S3 icm Nikon 105 macro gebruik.
Je kunt dan spelen met de diafragma.
Maar er zat stof op de chip.
De chip is nu weer schoon. Dan krijg je dit soort foto’s.

RJVB Schreef:

Wie werkte hier ook al weer bij de douane?

ZIjn er nog tips om een pakketje wat soepeler door de douane te krijgen?

Markeren als Gift, sample, spare parts… etc??