Nieuwe aanwinst: toch een Rolex weer

Mooie uitvoering. Ga je veel plezier van hebben.

1 like

Geleficiteerd :slight_smile:

1 like

Stiekem ben ik wel een beetje Explorer fan. Zoals eerder vermeld, deze kan altijd en overal.

Wat mij betreft een hele goede keuze, deze kan ik beter verdragen dan de Nomos. :wink:

Kritisch puntje; ik heb het ‘help @tompj met de keuze-topic’ gemist. Wij hadden je best op afstand kunnen helpen. :wink:

1 like

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd .:thumbsup:

1 like

Ja elke keer als ik er weer een zie langskomen is het weer voor mij duidelijk: Dit vind ik een van de mooiste Rolexen.
Veel plezier ermee!

1 like

Proficiat!! Top klok! :thumbsup: :clap: :punch:

1 like

Ik ben ook niet onvoorwaardelijk Rolex adept Chris. Ik houd vooral van de meer recht toe recht aan modellen. De Explorer is daar wel het beste voorbeeld van. Maar ik kan niet anders dan zeggen dat de kwaliteit van uurwerk, kast, draagcomfort, enz. Fantastisch blijft. Een beetje compromisloos ding. Natuurlijk veel teveel geld, maar wel voor eeuwig

1 like

:grin:
Mijn vrouw doet me wat aan

Vewacht vooral een paar zaken in het verkooptopic!

1 like

:smile:
Ik heb het deze keer helemaal zelf moeten doen. Maar alle meningen, zowel vooaf als achteraf, blijven leuk.

Gefeliciteerd, een van de mooiste Rolexen!

1 like

Kan niet anders zeggen dan dat het je goed afgaat. Misschien wel de beste aankoop van de laatste tijd, in mijn ogen.

Trouwens, verkooptopics?! Speedy 84?

Nope. Aquaracer en ik denk stiekem aan de El Primero, hoewel ik daar mentaal nog niet over uit ben

Ik heb gewoon teveel. Minder vind ik op één of andere manier toch prettiger.

1 like

Herkenbaar, op een gegeven moment weet je niet meer welke uit de kluis te kiezen. Voor mij geeft het hebben van meer horloges onrust. Liever een hele mooie en als je 'm (onverhoopt) zat bent op zoek naar een ander

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ah ja, misschien niet eeuwig voor mij, maar hij kan toch even mee. En inderdaad, de 3-6-9 maken hem vriendelijker.

1 like

Tijdloos model en onopvallend. Van harte!

1 like

:sob: , daar zal je spijt van krijgen denk ik , een aquaracer weg doen
 Oke , maar de Zenith
 :expressionless:

Proficiat met deze top Rolex , echt een van de mooiste.

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Proficiat Tom! Heel fraai.
Een ingetogen Rolex, echt iets voor jou :wink:

Perfect formaat en draagcomfort toch?

1 like