Nieuwe Aanwinst: tromgeroffel, stroboscoop licht... Hamilton Khaki King

Ik was op zoek naar iets leuks om mijn verzameling uit te breiden.

Na een aantal duikers en chrono’s wilde ik toch graag een iets meer een dress-waardig horloge. In eerste instantie ben ik, net als vele anderen, erg gecharmeerd van de sarb’s en met name de 017 en 033, maar mede dankzij dit forum werd ik op een gegeven moment geprikkeld door het merk Hamilton.
De geschiedenis (american heritage) en stijl spraken me erg aan. En gezien de beloofde prijs / kwaliteit verhouding en brede prijs range ben ik overstag gegaan. Na uren lezen, filmpjes en plaatjes kijken (heb je niks beters te doen?) heb ik gekozen voor de Hamilton Khaki King met Bracelet. Paste mooi in mijn budget en ik vind de military look erg vet. (ik ben zo’n kneus die al jaren met een digital camo rugtas loopt :grin: en vind de crown guard op dit model een mooie toevoeging.
Dus uiteindelijk besteld in Zwitserland, via Italie naar Nederland en gelukkig 2 dagen te laat want ik was helemaal niet thuis.
Erg goede eerste indruk, netjes verpakt, horloge is lichter dan verwacht en de 40mm lijkt me prima voor mijn polsje.

Lang verhaal kort, ik kan nu stoer zeggen dat er swiss made op mn horloge staat en mag nu ook af en toe bij de bazen in het “hamilton only thread posten” :+1:

Genoeg tekst… foto’s.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee. :innocent: en ga hem de komende dagen lekker dragen!
See you later alligator…

24 likes

Mooi man :ok_hand:

1 like

Prachtige klok! Veel draagplezier!

1 like

Proficiat! Veel draaggenot!

1 like

Mooi horloge Proficiat ermee.

1 like

Mijn beste,

Een geslaagde uitbreiding!!
Proficiat!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie klok! Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met de NA, geniet ervan!

1 like

Leuke aanwinst, gefeliciteerd. Heb zelf de 38mm

Prima klokjes. Veel plezier ermee

2 likes

Proficiat!

1 like

Gefeli!
Met een Hami kan je niet verkeerd gaan.
En een betrouwbare ETA er in, helemaal goed :+1:

1 like