Nieuwe aanwinst: Tudor Heritage Black Bay (Blue)

Vandaag naar Düsseldorf gereden voor een nieuwe Iphone 6, en toen nog wat naar horloges gekeken en bij Juwelie Rüschenbeck voor de etalage staan kwijlen…
En een Tudor bekeken en gekocht, me so happy.
Tewrijl ik de band op maat werd gemaakt had ik een leuk gesprek met de verkoopster, het gesprek kwam op een gegeven moment op mijn “Holy Grail” en prompt kwam ze met 2 Royal Oaks aanzetten…
Ik mocht ze wel even passen, ongeveer € 20.000 of meer voor de chrono en ongeveer € 14.000 voor de “gewone”.
Het zijn schitterende horloges, maar of het nu zoveel waard is…
De Royal Oak is mooi, maar voor dat geld (als ik het al zou uitgeven aan een horloge) koop ik viel liever meerdere horloges.
Dus maar naar huis gegaan met de Tudor en een Iphone 6

Dat is nog eens een impulsaankoop haha! Erg gaaf!

En 20k voor de AP chrono… Dan liever een Daytona EN een Speedy. Klinkt mischien afgezaagd maar die doen me beide meer dan deze AP.

ik ben ook even genezen wat betreft AP…

Ik vind de Tudor mooier. :wink: Gefeliciteerd, mooie aankopen.

Mooie aankopen, alle 2!

Proficiat, heb afgelopen maandag dezelfde gekocht…!

Mooi ding he:)

De iphone maakt wel scherpe kiekjes.

Hoe bevalt de blue bay?

Prachtig horloge! Van harte en veel plezier ermee.

Ferrie Nijs!

Gefeliciteerd met de mooie Tudor en buigphone.

Veel draag en bel plezier toegewenst.

Wat betreft de AP; ik begrijp in de vertste verte niet dat daar nou zoveel voor neergeteld moeten worden. Zit er nou ook kleurverschil tussen band en kast?, of is het de foto?

Elf.

Ruilen met een mooie Tissot t-touch classic ? :smiley:

Mooi hoor! Veel draagplezier (tu)

Behoorlijk prachtig. De AP’s ook. Hoewel voor dat bedrag een leuke tweedehands maserati ook nooit weg is.

Echt fantastich mooi die Tudor.

Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier.

Ko

En bedankt. Ik had de blue bay net uit m’n hoofd gezet omdat ie te groot is, of een of andere onzin reden, en nu post je deze foto’s… Daar gaat m’n voornemen om geen horloges meer te kopen deze maand.

Mooie Tudor!

Zeker, maar als je een bepaalde hoeveelheid geld hebt, maakt 14k meer of minder niet uit. Menig koper van dit segment horloges, hèbben al een nieuwe Maserati.

Gefeliciteerd, prachtig horloge!

Een non-chrono AP wil ik nog wel een keer, maar dan blauw. Black Bay-blauw :smiley:

Monasso Schreef:

Proficiat, heb afgelopen maandag dezelfde
gekocht…!

Mooi ding he:)

Echt wel, moest tijdens het rijden constant naar mijn pols kijken :wink:

Windhund Schreef:

De iphone maakt wel scherpe kiekjes.

Hoe bevalt de blue bay?

Echt heel goed, ik vind m zeker net zo mooi en degelijk afgewerkt als mijn "lexen"
Ps de foto is nog gemaakt met mijn “oude” Iphone 5s (maar die maakt idd mooie kiekjes)

watchup Schreef:

Gefeliciteerd met de mooie Tudor en buigphone.

Veel draag en bel plezier toegewenst.

Wat betreft de AP; ik begrijp in de vertste verte
niet dat daar nou zoveel voor neergeteld moeten
worden. Zit er nou ook kleurverschil tussen band
en kast?, of is het de foto?

Elf.
Kleurverschil heb ik niet gezien, zal aan de foto liggen.
Maar toen ik ze in mijn handen had begreep ik ook niet goed waarom AP zo duur moet zijn…