Nieuwe aanwinst: Tudor Heritage Ranger (zoals verwacht)

Na wat op en neer gemaild en wat telefoontjes, dan toch de Tudor Ranger gaan oppikken (zoals deze nacht reeds vermeld).
Uiteindelijk bleek dat de originele straps er niet bij waren, maar vandaar de meer dan toegankelijke aankoopprijs.
Ik ben nu de derde eigenaar voor een horloge van nog geen jaar oud.
De eerste eigenaar heeft volgens mij de staalband en nato-strap apart verkocht (ik heb namelijk nog 2 links in m’n doosje liggen).
Wel komen er 2 mooie kwaliteitsvolle lederbanden bij en 1 goedkope nato. Hier post ik morgen in beter licht wat foto’s over.
Ook was er geen Tudor-vouwsluiting bij, maar de verkoper had nog een Tudor-pensluiting van zijn Black Bay liggen en heeft me deze maar meegegeven.
Alleszins een prachtig horloge met een zeer goede afwerking. Ik ben echt tevreden met m’n tweede Tudor,
wat een stoere verschijning, nu wachten op de derde.
Ik ga wel nog op zoek naar een mooie geborstelde straight-end staalband, want deze is fantastisch op zijn originele staalband en dit is dankzij zijn drilled lugs echt een bandenwisselaartje.
Excuseer mij voor de zeer amateuristische foto’s.
Ik heb ze snel bij led-licht moeten trekken, want het was al zeer donker. Morgen volgen er betere, maar ik kon het toch niet laten om hem al even voor te stellen!

Om in de sfeer te blijven :santa:

Nu nog even een google-pic op staalband:


Prachtig toch met die straight-end-links.

En als laatste de old-school:

Deze zou ik ook nog wel willen bezitten.

Mocht er iemand ergens een mooie staalband hebben of weten waar ik er één kan vinden, laat het me maar weten. Het moeten wel straight-end-links zijn, hij moet volledig geborsteld zijn en liefst iets zoals deze hier.

Bedankt voor het kijken!

8 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Zeker een mooie klok; van harte en succes met je zoektocht naar de stalen band!

1 like

Proficiat, mooie klok!
Jammer van de bandjes, succes met de zoektocht!

1 like

Top :thumbsup:
Mooi horloge, inderdaad jammer van de banden maar dat kan je altijd nog aanpassen.!

veel plezier ermee.
Pieter.

1 like

Mooi op leer, van harte!!

Maar als ik het goed begrijp had de ouwe Ranger dus gewoon passende lugs en heeft de moderne variant dat niet omdat het zo’n lekkere vintage uitstraling geeft?

Cool, die designer heeft vast een dikke bonus gekregen voor z’n creativiteit.

1 like

Is deze die op 2de hands te koop stond
Wel een mooie aanwinst zit er stoer uit veel draagplezier

Yep van 2dehands

Gefeliciteerd hoor goede aanwinst

Ik heb ook via deuxieme main be een tudor 1 op 1 ruil gedaan
een tudor hydronaut II

Die witte?

Mooi man! Zeker die band erbij zoeken, dan is het plaatje compleet. Ik heb een jaren zestig rangerachtige, stukje kleiner, maar verveelt niet.

neen de zwarte en onlangs heb ik geen witte gezien

Enkele weken geleden op een witte geboden,
Maar niet genoeg blijkt.
Alleszins wel een mooi ding die Hydronaut.
Foto???

heb ze hier staan op horlogepraat

Ik ben deze inderdaad ook tegengekomen, lijkt zeer hard op mijn Tudor Sport, zeker de dial!
Mooie aanwinst!

Ja dat wel die lijkt erop
heb je die weggedaan

Neen, staat wel te koop, maar ik draag die nog heel graag.
Als die weggaat is het voor een Black Bay of een Fastrider.

Vooral de black bay is een echte aanrader

Behalve dat ie een meter hoog is :frowning: