Nieuwe aanwinst: Tudor heritage Ranger.

In ben zelf nogal een Tudor-fan en toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem te “simpel”.
Maar daar zit ook juist de forte van deze Tudor….

Mooie NA, veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd, past goed bij de collectie!
Veel plezier er mee.

1 like

Nee dat zou ik niet zeggen meer soort van sailcloth maar eigenlijk ook weer niet :grin: zeker in het echt geen canvas look of feel.
Ik heb er tweemaal zo eentje op een Damasko gehad staat inderdaad erg goed. @MisterTaab.

1 like

Gefeliciteerd met je Tudor Ranger. Mooie NA

1 like

Lekkere NA Bart! Tof ding zo’n Ranger :muscle:

1 like

:rofl:

1 like

Mooi zeg, congrats! :ok_hand:

1 like

Blijft een mooi horloge.
Werd de laatste tijd te weinig gedragen door te veel concurrentie, maar dat komt bij jou vast helemaal goed.

Da’s zeker waar. Dat maakt hem ook zo mooi.

1 like

Diaboliq maakt mooie canvas straps. Is dat nix voor je?

1 like

Zou best kunnen maar dan wel voor de Tudor vouwsluiting. Canvas zou zeker goed staan op de ranger.
De standaard lederen band zie ik voor €180 op chrono, ook nog best een bedrag daar kan ik misschien wel 2 banden voor laten maken.

MN of the watch Stewart denk ik ook aan.

1 like

Leuke Tudor! Proficiat. :+1:

1 like

Heel cool. Alles draait om de eenvoud. Gefeliciteerd!

1 like

Een prachtige aanwinst :boom: altijd al naar gekeken .
Voor mijn pols net iets te groot bevonden, hoop nog altijd op een Ranger in de 58 kast :ok_hand:

1 like

Ik zou Joe van Diaboliq eens benaderen. Hij weet meestal wel bij welk horloge een bepaalde sluiting hoort die moet passen.

1 like

Lekker man. :+1:

1 like

Ik heb de originele Tudor vouwsluiting en weet precies hoe lang welk deel moet zijn.

1 like

Das perfect dan
Ik heb 2 canvas banden van m en die zijn heel goed

1 like

Ik ga over een tijdje eens rondkijken wat ik ga doen, met de bandjes die ik nu heb kan ik ook al wat wisselen.

1 like

Tof ding :ok_hand:

1 like

Hulde. En met je foto’s is niks mis.

Ik vind de Tudor leuk. De half ronde tekst, de wijzers… Soit, hij mag van mij 39mm zijn met 20mm band, maar hij doet het goed bij jou.

Leuk horloge, geniet er van!

1 like