Nieuwe aanwinst - Tudor

Ja weer :smiley: Echter nu een zeer verrassend model :slight_smile:

Ik was al eerder verbaasd door Tudor, maar dit model, de Monarch 33110, was mij totaal onbekend.

De kast, enerzijds rond, anderzijds ovaal, met schroefkroon welke aan weerszijde is beschermd door brede schouders.

Achter het saffierglas een ongelofelijk mooi gedetaileerde wijzerplaat met opgelegde indizen.

De ultieme dresswatch, voor mij althans :wink: :smiley:

Zo, Die is mooi man. Doet me iets aan PP denken, maar wat een schoonheid.
Apparte band ook. Gefeliciteerd, daar kun je alleen maar heel trots op zijn.

Mooi ding, nooit eerder gezien:~

Vet hoor (tu)

Een mooi merk, dat Tudor! Prachtige betaalbare vintage stukken, heerlijke moderne horloges en altijd bereid om het verleden te laten herleven!

gr. Roel

Mooi ding! (tu)
Heeft inderdaad wel iets weg van de Nautilus :slight_smile:
Veel draagplezier.

Prachtig horloge met fraaie indices; het logo lijkt je toe te lachen.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

Erg bijzonder. Gefeliciteerd!

Apart en heel mooi. Gefeliciteerd.
Gr,
L.R.

Wat mij betreft een onbekend juweeltje, dit model heb ik nog niet eerder gezien! Echt heel mooi, geniet ervan!ERIC

Dit model heb ik echt nog nooit gezien, maar was is hij mooi zeg, hij heeft wat weg van een Patek, maar het is een undercover Rolex :slight_smile: echt een mooie aanwinst, wat is de leeftijd van dit horloge?

gebo Schreef:

het logo lijkt je toe te lachen.

Nu je dat gezegd hebt blijf ik er een smiley in zien!

Het is een schitterende aanwinst gefeliciteerd!

Proficiat! Wat een mooie stylish klok. De arabische cijfers zijn op en top sierlijk. Erg in balans zo en met de datum op 6.

apart model. veel plezier met deze fraaie Tudor! (tu)

floris Schreef:

Dit model heb ik echt nog nooit gezien, maar was
is hij mooi zeg, hij heeft wat weg van een Patek,
maar het is een undercover Rolex :slight_smile: echt een mooie
aanwinst, wat is de leeftijd van dit horloge?

Ten eerste iedereen bedankt, ik ben er ook erg blij mee :~

De klok is van november 2006 (afgestempeld certificaat door juwelier in Duitsland).

Als ik het goed begrepen heb was deze met name voor de aziatische markt bestemd en zijn er slecht een paar in Europa terechtgekomen.

Wat me met name in de Monarch lijn trekt is de stalen band. Zeer confortabel en mooi geïntegreerd in de lijn van de kast (tu)

Wow een Patekachtige-Undercover-Rolex met AP Royal Oak wijzerplaat. Mooie klok hoor. (tu)

Tudor maakt mooie dingen…

Mijn beste,

Het is een waar genoegen om deze schoonheid te mogen aanschouwen.
De ultieme dresswatch ‘avant la lettre’.
Chapeau!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze Tudor, “voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag“.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik moet nog een keer reageren, ik zit er net weer naar te kijken en ik vind hem echt top, wat een mooi horloge zeg!

Heel apart en opvallend horloge.
Gefeliciteerd met deze bijzondere verschijning.

Met recht een verrassend model.maar ook erg mooi en de band ook (tu)
Veel draagplezier gewenst.

GR harb