Nieuwe aanwinst Tudor

Goedemorgen allemaal,

Sinds gisterenavond ben ik de trotse eigenaar geworden van een Tudor Prince Oysterdate Diamond.

Ik ben er echt verliefd op geworden want hij ziet er nog super mooi uit.

Uiteindelijk zal ik er een originele goud stalen band om willen doen.

Heb wel een originele Rolex gesp erbij gekregen.

Nu heb ik wel een vraagje en hoop dat de Tudor/Rolex experts mij een antwoord kunnen geven.

Als ik het serienummer bekijk zie ik dat hij begint met B6 maar ik zie in de serienummer index alleen B5 .

Ik geloof wel dat hij origineel is want er staan wel genoeg cijfers in geslagen en tussen de onderste lugs staat ook netjes 74033.

Hierbij wat foto’s.

21 likes

Yes lekker hoor! Veel draag plezier!

1 like

Heerlijk, steeds meer forumleden aan de bling. Wordt dit de HF horlogetrend van 2020 :thinking:

3 likes

Prachtig ! Gefeliciteerd

1 like

Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dit geen replica is. Als je nog foto’s kunt plaatsen van de cijfers tussen de lugs en van het achterdeksel dan zou dat nog meer uitsluitsel kunnen geven.

Veel draagplezier! :muscle:

1 like

Het is heel lastig om een goede foto te maken.
Maar er staat B612860 het is echt een B alleen op de foto is de verticale lijn van de B moeilijk te zien

Prachtig exemplaar, gefeliciteerd ermee!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een Vintage Tudor. Die kom je niet vaak tegen.
Mijn complimenten!!
Ik wens je er dan ook een nostalgische tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

schitterende dial met icm de bi-color kast.
Ik kan het op je foto niet helemaal lekker zien maar de lugs lijken me aan het einde wel behoorlijk rond gepolijst (hoort scherp te zijn zoals de kastvorm van een DJ36).
Niet dat het voor de rest veel uit maakt, als jij er maar gelukkig mee bent, maar voor als hij als mint verkocht is wel een aandachtspuntje…

1 like