Nieuwe aanwinst Tudor

Ik heb lang gezocht naar een Tudor Prince Oyster Date uit de negentiger jaren, compleet met papieren en box. En dan natuurlijk ook nog eens in perfekte staat. Eindelijk is het gelukt. Het is uiteindelijk een Tudor Prince Oyster Date geworden uit 1996. De wijzerplaat is zwart. Ik hoop hem over een week te ontvangen. Hierbij alvast 2 foto’s van de huidige eigenaar. Ik denk erover om de originele Oyster band te vervangen door een mooie leren. Welke kleur en leersoort zouden jullie kiezen? Groet, Ron

Heel mooi Ron, van harte! Mooi horloge, als band zou ik er een mooie donkerbruine of cognac kleurige band bij doen.

Hoi Jaap-Wim,
Ik denk inderdaad dat een donkerbruine erg mooi zal zijn t.o.v. de zwarte wijzerplaat. Ik meen dat de bandbreedte 19 mm is, dus het wordt even zoeken. Daarnaast moet ik dan nog een originele gesp vinden, maar zoals bij elke verzameling is het zoeken minstens zo leuk als het uiteindelijke bezit. Gr Ron

Een gladde bruin-lederen band lijkt mij prachtig staan bij dit horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst!

Hoi Henrik,
Ik ben inmiddels wat 19 mm banden op het spoor (beperkt wel de keus). Bruin is bij de zwarte plaat het beste denk ik, ben alleen nog niet uit over de structuur van de band en kleur van de naad. Ik denk dat een niet al te opvallende band het best is, daar de Tudor niet heel groot is. Gr Ron

Hey Teun,

Erg mooi horloge!

Vooral de eerste foto is een beauty!
Stuur je zo even een PB!

Bedankt Misha, je hebt een pb terug. Vr gr Ron