Nieuwe aanwinst: Tudorrrrr

Ik ben al een tijdje op zoek naar een automatische chrono, een handopwinder zou eventueel ook een optie zijn.
Dan begint het wikken en wegen, toch misschien eens vintage, een Omega Mark 2, of toch een Tag Monaco, pfff…maar ja, budget speelt ook een rol…was ook erg gecharmeerd van de Tudor Heritage chrono, in eerste instantie de zwart/grijs/oranje versie.
Totdat ik de ceramische fastrider zag, bronze/zwart, met alcantara bandje. Maar ja, die prijzen :cold_sweat:
Echter toen ik die eens ging bekijken was er toch niet helemaal een klik, en toen ik eenmaal de blauwe
in mijn handen had vond ik die eigenlijk veel frisser. Een forse klok maar draagt eigenlijk best comfortabel en ziet er op de foto’s op mijn pols groter uit dan in werkelijkheid.
Denk dat ik binnenkort de nato er op zet, wat niet echt een nato is, deze natostyle band heeft eigen pushpins.
Wel gepast met nato want het is bij mij nog de vraag of er genoeg gaatjes in zitten met mijn dunne polsen, maar ken net.
Totdat zich vrij onverwachts een bescheiden financiële meevaller voordeed waardoor die Tudor dichterbij kwam…enfin…genoeg…wat snapshots:




nog eentje van het web

Bedankt voor het kijken.

30 likes

Heel mooi horloge. Lijkt me goede besteding van je meevaller. Geniet ervan .

Zeer mooi. Ben fan van blauw met oranje.

Nice !

Mijn beste,

Proficiat met deze magnifieke klok!!
Fraaie aanwinst hoor!!
Ik wens je er vele aangename momenten mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

fraaie aanwinst. veel draagplezier!!

Proficiat!

Die ga je je niet beklagen! Proficiat.

Prachtig horloge, mooie kleurstelling, geniet :smiley: ervan!

Gave aanwinst! Hoe groot meet hij? 44mm?

Prachtig hoor! Geniet ervan!

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst, heel veel draagplezier ervan!

Van harte!:+1:
Een leuke klok om banden te swappen!!!
Enjoy,

Mooie frisse klok inderdaad, heel veel plezier ermee!

Fantastische klok!!:laughing:

Congrats !

volgens de specs van Tudor 42mm maar ik meet met kroon toch wel zo’n 44/45
lug to lug 47 valt wel goed, met de nato bij mij nog beter omdat dan de solid end links ontbreken waardoor de band wat rechter naar beneden kan. Misschien ga ik nog op zoek naar een mooie leren band.
hier nog een review en betere foto’s :blush: http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-chrono-blue-watch-review/

2 likes

Oh dan lijkt hij op je foto groter denk ik. Kan ook aan de lugs, je pols of de hoek van de foto liggen.

Iig een gave aanwinst! Proficiat!

Bloedmooi. Perfecte keuze kerel. Iedere keer weer als ik deze zie blijft hij geweldig.
Heb ik de pech alleen financiële tegenvallers te hebben?

Prachtig👍 Mooi merk, mooi horloge.