Nieuwe aanwinst uit huize Italo Fontana (U-Boat)

Na weer eens uren voor de etalage gestaan te hebben en hem al eens om mijn pols gehad te hebben.

Was mijn wederhelft het weer eens zat.

Kom mee dan krijg je hem van MIJ (leuk hoor maar gewoon een gezamenlijke rekening) :wink:

Nee hoor ff alle gekheid op een stokje, ben hartstikke wijs met mijn meissie, en dat ze me af en toe even zo verwend.

Dus zo liepen wij gisteren de juwelier uit met een mooi zwart koffertje met daar in een …….

WELDER K23 DS/BK WI

Normaal ben ik niet zo van dit type horloge, maar voor deze wil ik dan toch een uitzondering maken. Mooie klok. Vooral de wijzerplaat vind ik top. Veel plezier emee…

De wijzerplaat kan mij ook wel bekoren de vierkante behuizing met schroeven vind ik … erg wennen (zei hij toen beleefd)

Veel plezier ermee.

jammer van het uurwerk, voor die prijs had er een zwitser in gekunt, maar verde vind ik hem " vet " .

heb ze ook in het echt bekeken en zijn zeker mooie horloges! Gefeliciteerd ermee.

Dat is een stoer horloge zeg, ik zou er alleen niet mee gaan lassen :smiley:
Gefeliciteerd!

Waar ban je nu blijer mee
met je horloge of je meisje.

Ik snap het wel hoor ben zelf ook zo
mijn vrouw koopt niet veel voor zich zelf en dan voel je je wel bezwaard als je zelf geld uit geeft aan zo iets.
Wees er maar trots op
Je meisje bedoel ik dan.

Heel mooi, daarom verkoop ik ze ook :stuck_out_tongue:

Veel plezier ermee!

Mijn Beste,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het is een prachtig horloge, alhoewel ik hem wel wat te fors en misschien ook wel te stoer vind. Het is even wennen.
Veel plezier ermee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Heel fraai, ben erg benieuwd hoe hij bevalt, laat dat eens weten als je wilt.

Ruud

Stoere klok ! Congrats !

Lekker niet-alledaags en dus heel apart, maar het doet me 'n beetje denken aan Bell&Ross. Ik vind 't een zeer zeker mooi horloge, al zou ik het zelf niet kopen.
In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst enne… hou je wederhelft in ere!! :wink:

Hallo Ruud,

Hij bevalt me beter dan ik had verwacht, in eerste instantie wilde ik hem alleen maar hebben omdat hij ook bij italo fontana vandaan komt (net als mijn U-boat). Maar hij heeft al aardig wat pols uurtjes van mij gehad. Ik heb alleen wel een vlindersluiting op de smalle band gezet. De brede band vindt ik zelf niet zo prettig dragen, deze is zo breed dat je amper je pols kan bewegen.

Tuurlijk ik weet wel dat voor sommige forumleden een U-boat niet onder de top klokjes valt maar ik ben nu eenmaal gevallen voor het design van italo fontana.

Hebben ze hier geen chrono van? Zal vast wel goed af te lezen zijn;). (Voor Marc-B1)

Zonder gekheid, zeker een mooie klok, maar voor mij toch iets te groot.

Groeten, Tom V.

De chrono is er wel:

Bedankt voor je reaktie, ik ben er best wel weg van, vind het een stoere klok, ik denk alleen dat ik nog even wacht op de andere modellen die uit gaan komen, met de kroonbeschermer erop.

Ruud

Die chrono is tof!!
weet je wat voor uurwerk erin zit Patrick?

Groeten,

Stefan

een OS10 Miyota

Ok, bedankt voor de info