Nieuwe aanwinst unboxed: Hamilton Viewmatic 44mm

Na veel engelengeduld kwam deze gisteren binnen. De band is nog niet helemaal op maat, maar met dit weer blijft ie aardig om de pols zitten. Een paar weken geleden heb ik deze aanschaf al aangekondigd, dus nu tijd voor wat plaatjes!

Met z’n broertje, sinds deze week op een nieuwe Gnik:

Bedankt voor het kijken!

Gr
Sander

Mooie details ook m.n. die bandschakels.
en deze zal er ook best mooi uitzien op die nieuwe Gnik

gefeliciteerd :~

mvg

Gerard

Yep, voor deze heb ik ook een mooie Gnik binnen, wacht alleen nog op de buckle (los besteld), maar op dit moment ben ik wel verliefd op deze band, dus die blijft er wel even aan :slight_smile:

Gefeliciteerd met deze mooie Hamilton.

Proficiat! Ik blijf die schakels erg leuk vinden.

Mooi horloge & mooie band. Band houden, geen Gnikz erop.
Waarom heb je sluiting bijna aan de zijkant van je pols zitten? Het is wel origineel :wink:

lexor Schreef:

Waarom heb je sluiting bijna aan de zijkant van je
pols zitten? Het is wel origineel :wink:

Op die manier ziet ie meer on-onderbroken H-tjes :+

marnix.moed Schreef:

Op die manier ziet ie meer on-onderbroken H-tjes
:+

HaHa :slight_smile:

Thanks! Hij zit nog wat aan de losse kant, er moet eigenlijk nog een schakel tussenuit, maar het lijkt op de foto erger dan dat het in het echt is :slight_smile:

Mooi hoor, deze Hamilton en die bandschakels zijn blikvangers (idee van Ebel met hun “e” die nogal op een € lijkt) :slight_smile:
Geniet ervan, Sander (tu)

Mooi hoor!

Hoewel ik die witte supergaaf vind. Maar dat komt mede door die mooie leren band.

Mooi koppel hoor, gefeliciteerd!

Proficiat , klassevol horloge met ook wel een mooie band (tu)

Leder bandje staat em goed. Blijf het een beetje jammer vinden dat ze niet uitwisselbaar zijn. Maar zo blijft elk ook iets eigens houden tov de ander.