Nieuwe aanwinst Union (binnenkort in mijn theater..)

Soms ben ik wat impulsief, zeker waar het om horloges gaat…
Ik was telefonisch in gesprek met mijn juwelier over mijn mogelijke keuzes van de volgende aanschaf:
Nomos Tangomat, IWC Portofino en Union Klassik Gangreserve. Hij vertelde mij dat hij net vernomen had dat Union voortaan niet meer levert aan de meeste Europesche landen omdat men de productiecapaciteit volledig naar Glashuette Original gaat verleggen.
De vertegenwoordiger van Glasshuette (en dus Union) zou a.s. vrijdag bij hem op bezoek komen…
Ik heb niet meer gewtijfeld en de Union besteld aangezien het waarschijnlijk de laatste kans is om hem te bestellen. Verder zal men genoegen moeten nemen met de voorraad die nog via Internet wordt aangeboden. Spannend, nu moet ik het nog aan mijn dierbare echtegenote vertellen… Brand svp een kaarsje voor mij :lol:

De echte foto’s heb ik nog niet maar mijn fotowerk is niet veel soeps doorgaans!

veel plezier met het uitzien naar je nieuwe union.

Strak horloge…

Succes met het op de hoogte brengen van de Mrs.

gr,
Hans Mennink

Super klok Hans…!!!
Geniet ervan

idd erg mooi…super (tu)

Ze was niet eens erg boos… Heb gezegd dat het horloge bij aflevering al meer waard is geworden (en dat zou best een zo kunnen zijn gelet op de korting die ik krijg bij mijn ‘vaste’ mannetje… :slight_smile:

hoi hans
kunnen we hem de 13e bekijken, toch???
gr. john

Ja hoor, ik neem mijn doosje mee (zijn er maar 5 overigens) :slight_smile:

heb geen doos, zal wel een paar klokjes meenemen.:wink:

Hans van harte, prahtige Manufactuur, zoals jij ze mooi vindt! :smiley: Veel plezier alvast en succes met aftellen tot 'ie er is. :wink:

ps. Micjam, ik heb een doosje te koop incl. 2 horlogebandjes voor 35euro! :slight_smile:

Felicitaties,
Ik wacht natuurlijk wel op de eigen foto`s.

Jij makt echt betere, misschien een fotosessie in Amsterdam of zo?

Kwestie van oefenen in begin zagen mijn foto`s er ook niet uit , wazig ,trillerig etc.