Nieuwe aanwinst (van collega)

M’n collega’s weten wel dat ik gek van horloges ben en sommigen kijken wel eens regelmatig mee als ik weer wat moois aan het opzoeken ben op internet.

1 collega heb ik al wat meer gek gekregen (hij had al een TagHeuer maar nu heeft zijn vrouw er ook 1, en hijzelf heeft er nog 2 ge-ebayed).

Een andere collega had nog geen horloge maar was wel erg gecharmeerd van het merk MontBlanc. Afgelopen maandag bij binnenkomst moest hij me gelijk attenderen op de timewalker. Die vond hij erg mooi. Dus dinsdag met hem meegegaan naar de juwelier, even windowshoppen en jawel - lag in de etalage en er was verbouwingsopruiming.

Woensdag weer meegeweest en nu ging hij de winkel in om even de chronograaf en de dress-uitvoering te proberen. Even apart laten leggen en vanochtend heeft hij 'm gekocht.

Hij vindt 'm erg mooi (hij heeft alleen niet de GMT-uitvoering, maar dit is tenminste een mooie foto):

Toch heb ik 'm afgeraden deze te kopen en nog even door te kijken - vanwege dit:

De foto is niet zo scherp (via telefoontoestel) maar volgens mij is toch wel duidelijk te zien dat het MontBlanc-logo niet zo scherp is. Het lijkt wel iets doorgevlekt. M’n collega vond dit niet zo’n probleem, zeker niet met de korting die hij kreeg.

Het belangrijkste is dat hij er blij mee is. Waarschijnlijk geen nieuw lid voor forum, maar wel weer iemand die een mooi horloge draagt.

Hoi,

Prachtig horloge, weer eens wat anders dan het bekendere spul waar velen zo mee weg lopen. Van mij krijgt ie 10 punten(tu)

Groet,

Nico.

Prachtige horloges, die Montblancs.

Leuk ding(tu)

Heb zelf een pen van dit merk en je merkt wel dat dit kwaliteit is.