Nieuwe aanwinst van een nieuw lid

Heel mooi horloge, gefeliciteerd!

M’n Orient automatic van 50 jaar oud hoor je ook wel, maar loopt echt perfect! Overigens hoor ik m’n nieuwe automaten: Oris en Tissot ook wel iets schommelen, maar ik heb ook (dierbare) quartz horloges die hoor ik alleen maar tikken, saai eigenlijk😄.

1 like

Ze hebben hele mooie bandjes bij Eza. Zat net op de website te koekeloeren.

1 like

Heb je dat ding nog?

Was net aan het kijken bij m’n Pryngeps. Die heb ik in 1995 gekocht.

Daar zit ook een ETA2824-2 in. En die doet het ook nog perfect en hoor je inderdaad ook schommelen. Dat zal dan wel aan het type uurwerk liggen.

1 like

Welkom🖒☺

1 like

Het hoort er gewoon bij😄!

1 like

Welkom en wat een mooie nieuwe aanwinst.
Geniet ervan en veel draagplezier

1 like

Welkom hier en geniet van de aanwinst!

1 like

Draagt op staal ook geniaal (sorry voor de Sinn op de foto, is beste foto die ik zo snel kon vinden).

Welkom!

1 like

Ik denk niet dat je je voor een Sinn hoeft te schamen :smile:

@iedereen: bedankt voor de warme welkom

Sterker nog, ik vind de Sinn toch de mooiere klok. Nu ben ik als Sinn adept niet geheel onbevooroordeeld, maar nu weet ik wel weer waarom ik Sinn zo gaaf vind.

2 likes

Leuk! Welkom hier. Op naar de 10.

1 like
1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Nou weet je, ik was best bevooroordeeld. Ik vond Rolex, Jaeger, Hublot en dat soort eigenlijk de sieraden/horloges welke het mooiste zijn. Qua sieraad kan dat nog steeds zo zijn maar sinds ik, zonder lid te zijn hier, hier het 1 en ander zat mee te lezen met de posts ging ik ook de links bekijken van alles dat er kwam. Zo ben ik dus ook overgegaan met de aankoop van deze Eza (review van @25tien) Ik kwam zelfs bij de seiko site van Rob uit. Ik bedoel…Seiko!? Ik houd van Rolex en de zijne… toch?

Deze site, nee de mensen van hier, laten mij leren te genieten van de techniek. Ik heb een Rolex, ik heb een Omega (ik droom nog steeds van een hublot :wink:) en nu heb ik ook een Seiko op m’n verlanglijstje staan.

Voor volgende week…hmmm doe maar volgend jaar… staat een afspraak geplanned met de huisarts. Even kijken wat hij heeft tegen het virus :blush:

Er is zoveel mooi

2 likes

Welkom Gerrit! een fraai horloge die Sealander.
Ik vrees dat de huisarts niks voor je kan betekenen :grin: de snelste oplossing is je account hier weer opheffen.

1 like

De Sinn is echt een pareltje, de Eza heeft voor mij een mooier verhaal (oud klasgenoot als eigenaar) en dat blauw van de plaat, bezel en datumschijf is echt subliem. Het is elke ochtend weer een moeilijke keuze, de rest van de collectie krijgt maar weinig draag tijd.

1 like

Zoals beloofd, een update van de Eza met de Milanese band


Moet zeggen dat ik m wel mooi vind :blush:

Heel mooi, deze staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje!