Nieuwe aanwinst van een nieuw lid

Bij deze wilde ik mijn enthousiasme van mijn nieuwe aanwinst met jullie delen. Nu net binnen gekregen een mooie Eza Sealander.

Voelt solide ook al vind ik dat je het “schommelen” van het uurwerk wel hoort en voelt. Ook de bezel is wat hard/stug met draaien. Maar dat zal wel aan mijn ervaring komen met andere automaten die dat niet hebben.

Verder wel een leuke aankoop van een mooi (NL) horloge.

27 likes

Leuk horloge hè?

9 likes

Mooie klok Gerrit! en van harte welkom op het Forum! :+1: :relaxed:

1 like

Leuke klok en uiteraard een warm welkom!

Behoorlijk wat concurrentie in deze prijscategorie. Benieuwd naar de prijs/kwaliteit verhouding van dit merk.
Mensen hier ervaring mee?

2 likes

@25tien , Jazeker! :slight_smile:

@Klokkengek, thanks

1 like

Mijn beste,

Ziet er energiek uit!!
Goed gedaan!!
Veel draag-genot dan ook met deze Hollandse Nieuwe.:netherlands::netherlands::netherlands:

Mooi bewaar-etui ook!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Voelt echt heel degelijk aan. Draagt lekker. Wordt netjes geleverd!

Heb er zelfs een review over geschreven.

1 like

Thanks Tissot

Hij ruikt wel nieuw maar gelukkig niet naar [quote=“Tissot62, post:6, topic:120768”]
Hollandse Nieuwe.:netherlands::netherlands::netherlands:
[/quote]

hahaha.

Bewaar etui zal ik weinig gebruik van maken. Z’n nieuwe huis, WW, komt er al aan :ok_hand:

1 like

Ja die had ik gelezen voor ik 'm besteld had :wink:

Alleen werd die bij mij net even anders “gepresenteerd”

Een oude doos met oude kranten :rolling_eyes:

Mooi horloge en welkom.
Zit hier toevallig een Miyota in? Want dan is het geluid van het uurwerk normaal. Veel plezier hier en met het horloge.

1 like

Welkom en veel plezier hier op HF :+1:

1 like

Volgens de Eza site hebben alle uurwerken een ETA uurwerk.

Gent Leen,

Ik zit er al een tijdje naar te loeren, zo’n Sealander. Mooi hoor, zeker ook met de crosshair op de wijzerplaat. Erg tof. Veel plezier er mee.

Overigens, wat dat schommelen betreft: Het is een automaat. :slight_smile: Die Bezel, er zijn leden op dit forum die 'm smeren. :slight_smile:

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change

De automaten die ik heb (rolex en omega) hebben dat niet. Maar ben blij dat het niets ernstigs is en dat het “normaal” is :slight_smile:

Aanrader! Echt!

4 likes

Je voelt bij die horloges de rotor niet draaien als je 'm kantelt? Het kan verkeren, Ik voel het op de mijne alleen als ik wat wilder schud. Met de pols. Tijdens het pannenkoeken bakken of zo.

Als dat de forum limited toch eens was, die zwarte. :slight_smile: Maar ik ben een Nomos aan het kopen. Ik ben een Nomos aan het kopen. Etc, etc, etc.

2 likes

Nee, net even gevoeld en geluisterd. Bij de rolex helemaal niet en bij de omega voel je het wel maar hoor je 't niet als je wild schut.

Leuk ding. Wat kost dat nu?

bijna 1000 euro maar ik heb er ook een milanese band bij besteld. Die komt binnenkort… hoop ik :wink:

Zal overwegen om in 2018 ook mee te doen :wink: