Eén blok heavy metal:D
Maar staat je perfect(tu) Geweldige klok! Veel plezier ermee.
Ik vroeg me ook al af waarom die Rolex en Heuer eruit moesten, maar nu is het duidelijk:)
Eén blok heavy metal:D
Maar staat je perfect(tu) Geweldige klok! Veel plezier ermee.
Ik vroeg me ook al af waarom die Rolex en Heuer eruit moesten, maar nu is het duidelijk:)
bizar ding, maar wel cool ! gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Niet echt “mooi” maar wel rete cool! Proficiat Tom!
Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd!
Prachtige Omega Tom en lekker zwaar die zul je nooit meer weg doen neem ik aan. gefeliciteerd ermee(tu)
Wat een bom van een klok! (tu)
Van harte proficiat met dit icoon!
C.
Enorm gaaf! gefeliciteerd met je aanwinst
Ik heb met dit “monster” bij Joost (Seamaster) uitgebreid kunnen spelen en ik kan alles alleen maar onderschrijven. Ik was ook diep onder de indruk.
Veel plezier ermee, Tom!
Mooi hoor! Gefeliciteerd met deze aanwinst. Superklok om te zien. (tu)
Wat een beest!! Voor mij iets te groot, zowel qua smaak als qua draagbaarheid. Toen ik die van Jaap in het echt zag vond ik het indrukwekkend, maar op mijn naar rank neigende polsjes zou het volkomen misstaan
Toch wel de grail van de duikers deze Proplof. Lekker retro. Hij doet me altijd denken aan de oude duikfilms van Jaques Cousteau. Echt een Icoon. Kortom gefeliciteerd een nooit meer wegdoen.
Proficiat! Gauw op de mesh zetten Maakt em nog gaver
Hi Tom, wat een gave klok zeg! en leuk dat je zo enthousiast bent, veel draagplezier! Wat een beest…van een klok
Gefeliciteerd met de aanwinst Tom(tu)
Wel geregeld om de andere pols doen, anders ontwikkelt zich de spierenbundel maar aan één arm:D
dikke klok zeg! Gefeliciteerd Tom! prachtig voor ‘er bij’…
veel plezier er mee en oppassen als je gaat zwemmen!
Gaaf hoor Tom! Staat je ook goed… Veel plezier ermee!
Ik vind de mesh ook erg goed staan… Geweldige band, zeker die op de PloProf (niet ProPlof Dreski:))!
Dit is met recht een duikert onder de duikerts (tu)
Niet weggelegd voor de gemiddelde horlogeliefhebber
omdat hij waarschijnlijk een mitella nodig heeft bij het dragen…
Veel draagplezier gewenst en pas op voor een schouderfractuur :+
mvg
Wat is die Ploprof toch een ontzettend stoere klok. Zeker niet voor elke dag, maar volgens mij ga je 'm missen op dagen dat je 'm niet draagt.
…jaren na dato wordt ik door @CitizenAqualand gewezen op dit topic! Met plezier heb ik je enthousiasme van toentertijd gelezen Je zult hem wellicht niet meer hebben…
Even een mooi plaatje van een huidige enthousiasteling…
Tx! Ik heb m inderdaad al een hele tijd niet meer! Volgens mij verkocht aan @SuperC toen ie net met Ten2Two was begonnen. Ik blijf er een zwak voor houden, maar gewicht kon ik niet echt aan wennen en door de flinke hoogte (en vierkante looks) was ik ook constant bang ergens tegenaan te knallen. Er is nu volgens mij ook een ti. versie. Die zou ik tzt wel eens willen, maar de listprijs gaat tegenwoordig nergens meer over.