Nieuwe aanwinst van mijn vrouw :-)

het zal inmiddels wel duidelijk zijn … de 16030 datejust was achteraf voor haar toch net even te groot …
en wilde ze wel iets anders :wink:
het is een lady datejust geworden.
een 31mm oyster had ze al, maar in deze kleurstelling vonden we deze maat (26mm) mooier staan.






haar andere oyster


en de 16030

en zoals deze topic’s al aangeven heb ik zelf ook alweer het nodige moois gezien
:smiley:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,168754
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,169864

bedankt voor het kijken (tu)

Erg mooi hoor. Toch ben ik blij dat mijn vrouw meer iets met tassen heeft dan met horloges. :wink:

Leuk chique en idd vrouwelijk horloge, mooie combi met die andere, wat een voorrecht om 2, doch totaal verschillende, rolexen te bezitten, en je cijfert jezelf ook niet weg als ik je andere posts zo lees;)

Hele mooie aankoop en ik sluit me aan bij Dreski dat mijn vrouw ook gelukkig iets met tassen heb waarvoor ik god op me bloten knieen dank!

Heren, weten jullie dat er tassen te koop zijn van 3500€

Zal ik de dames daar eens op attenderen…:wink:

grzt RoB

Mooie horloges en een goede smaak. Persoonlijk vind het model met de blauwe plaat, de Explorer Lady, erg mooi.

Ik ben blij dat mijn vrouw ook nogal gecharmeerd is van horloges. Dat scheelt me een hoop uitleg!

Overigens draagt mijn vrouw -naar de heersende mode- iets grotere horloges dan de pure damesmodellen. Oude herenmodellen zijn meestal erg geschikt als dameshorloge! Rolexen uit de jaren 60 en 70 hebben een doorsnede van rond de 35mm. Die zijn perfect (en betaalbaarder dan de nieuwe modellen).

Maar goed, zo ben ik de afgelopen jaren wel mooi spul ‘kwijtgeraakt’.

Menno

Prachtig…
je vrouw heeft duidelijk een goede smaak.

bluetooth Schreef:

Heren, weten jullie dat er tassen te koop zijn van
3500€

Zal ik de dames daar eens op attenderen…:wink:

grzt RoB

Mod. kan dit bericht verwijdert worden?>X

goed bezig joost (tu)

Mijn beste,

Chapeau!! met deze hartverwarmende aanwinst voor jou vrouw.
Een schone madam verdient het immers, om met “een parel van een horloge” haar schoonheid te accentueren.

Ik wens jou vrouw dan ook veel genot bij het koesteren van haar man, en natuurlijk ook van het dragen van deze parel der horloges.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heren, allen dank! :slight_smile: Heb hem nu twee dagen om en het blijft een beauty!
Morgen mag ie 1 dagje mee naar het werk, daarna ga ik hem voor “goed” gebruiken.

Patricia

Smaakvolle keuze ! (tu)

Nu nog een prentje van je vrouw…:smiley: :wink:

Marc-B1 Schreef:

Smaakvolle keuze ! (tu)

Nu nog een prentje van je vrouw…:smiley: :wink:

thnx, en haar pols staat er btw op :wink:

thieuster Schreef:

Overigens draagt mijn vrouw -naar de heersende
mode- iets grotere horloges dan de pure
damesmodellen. Oude herenmodellen zijn meestal erg
geschikt als dameshorloge! Rolexen uit de jaren 60
en 70 hebben een doorsnede van rond de 35mm. Die
zijn perfect (en betaalbaarder dan de nieuwe
modellen).

Tja, ik vind heel veel iets grotere modellen ook super, alleen heb ik echt een heel smal polsje. Bij mijn Oyster met blauwe plaat moest er zelfs een vaste schakel tussen uit om het allemaal mooi passend te maken. Ook ben ik gaan kijken voor een AirKing, maar ook 34 mm is veel te groot voor mij, helaas.
Vandaar mijn 31 mm keuze en nu voor de 26 mm.

Maar, allemaal natuurlijk hartelijk dank voor de reacties :slight_smile:
(ik heb mijn oude HF-account maar weer eens afgestoft en even onder mijn eigen naam gereageerd)

Hi Patricia,

Deze is ook mooi hoor ! :wink:
Een eerste vereiste is dat ie moet passen/staan om je pols.
Je merkt zélf onmiddellijk of iets al dan niet bij je past.

Ik vind bv. de Breitling Super Avenger bloedmooi, maar met z’n 48,5mm en vooral de ver uitstekende lugs is het echt geen zicht om mijn pols. Dan maar niet dus. Maar er zijn genoeg andere mooie / even mooie alternatieven.

Zo ook bij Rolex. Ik vind trouwens een two-tone bijzonder sjiek staan bij een dame :wink:

Ha ha Joost,

Ik zie dat je al een nieuw prentje hebt staan :wink:
Een (stukje) Ploprof.
Ben razend benieuwd naar je foto’s en je review !

Op de Omega site kan je mooie hi-res foto’s downloaden ! ! !
Dan kom je al in de mood ! :smiley:

Brrr… wat een mega loep! Niet mijn ding, maar wel een klassieker. Proficiat!

Charmant,gefeliciteerd en veel draagplezier

Radjoe

Ik was nooit zo van de two-tones, maar begin ze te waarderen. (zal binnenkort eens posten waarom :D)
Dit is gewoon een model waar het bij hoort. Veel plezier gewenst aan de vrouw :slight_smile:

Groeten,

Martin