Nieuwe aanwinst van mijn vrouw

ze heeft hem al 2 maandjes, maar de vrouw is om (ook goed voor mijn hobby) :smiley:

na jarenlang een ieniemini swatch te hebben gedragen was haar oog op deze gevallen

voor haar gevoel kocht ze een rolex, gezien deze toch aardig aan de prijs was in vergelijking met de swatch :smiley:

en, die tik heeft ze wellicht van mij, direct een extra band gekocht :wink:
moet zeggen dat de parelmoer plaat in de zon best aardig is

Kijk een vrouw met gevoel voor stijl, daar houden we van…:slight_smile:

Misschien dat er ooit nog eens een Rolex met diamanten komt ;), dus stoppen met flipperen!

Fijn weekend!

Eric

Ik ga er van uit dat zij hem wel mooi vindt… en daar gaat het tenslotte om;):wink:

hans

Dat zijn goeie berichten Edwin! (tu)

Die band past prima bij de wijzerplaat.

Altijd leuk als je vrouw mee gaat in je hobby :slight_smile:

Toen ik in maart van het geld van mijn verkochte motor op mijn verjaardag samen met mijn vrouw mijn reverso kocht(en het geld van de motor toen nog niet op was),heb ik bij de juwelier mijn vrouw kunnen overhalen in ieder geval eens een cartier tank te passen :wink:
Na veel aarzelen en een half uurtje later wilde ze hem toch wel graag hebben en nu 5 maanden later heeft ze hem tot nu toe elke dag gedragen en geniet ze er dagelijks van;geeft mij toch ook een speciaal gevoel :smiley:
Alsof mijn horloge afwijking eigenlijk nog best te begrijpen is :smiley:

gr Dirk

Leuk dat ze meegaat in DE hobby:D

Mijn vrouw heeft als klokjes een Monster en een MM 40mm met een witte Hirsch band, die ze regelmatig afwisselt. Ze is erg trots op haar klokkies, die niet iedereen draagt, en ze is er dan ook erg zuinig op.
Momenteel zijn wij op vakantie in het in (afgelopen dag) zonovergoten Drente.
Ik heb haar zelfs kunnen overtuigen om te gaan zwemmen met haar Monster! (en haar Seiko:D)

Met vriendelijke groet,

Herman