Nieuwe aanwinst van

enkele weken geleden. Maar nog geen tijd gehad om een kiekje te maken. :wink:

Ik vind hem erg fraai! Van harte en veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met de nieuwe Rus. Mooi horloge!
Een Strela staat ook op mijn wish-list.

Groeten Tom V.

Ik heb dit horloge al mogen aanschouwen thuis en bij een kontrole op het regelapparaat stond ik werkelijk versteld van het preciese resultaat. Prachtig horloge voor zijn prijs.

Neen Freddy, dat was de Poljot Aviator Alarm.

Nu, je mag deze ook wel eens op de Witchi leggen hoor ! :wink:

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst. Mijn complimenten (tu)
Wat een formidabel horloge. Prachtig hoe de ontwerpbelijningen van de wijzerplaat zo mooi in elkaar overvloeien. Esthetisch zeer geslaagd!!

Ik blijf mij overigens verbazen over die prachtige horloges van achter het voormalig ijzeren gordijn. Van de kwaliteit heb ik vrijwel geen verstand, maar het blijven prachtige horloges om te zien.
Veel plezier er verder mee.

Orologio Signaturis Temporis

ook bij deze van harte … (tu)

Zeg Marc, bij al die aankopen is het normaal dat ik begin fouten te maken, jij koopt er meer dan ik herstel krijg :smiley:
Hadt jij niet tegen je vrouw gezegt dat je ging stoppen met aankopen na die Omega ??? ::o

Freddy Schreef:

Zeg Marc, bij al die aankopen is het normaal dat
ik begin fouten te maken, jij koopt er meer dan ik
herstel krijg
Hadt jij niet tegen je vrouw gezegt dat je ging
stoppen met aankopen na die Omega ???

Mijn horloge is een verlengstuk van mezelf.
Groetjes,
Freddy

Ik zeg altijd: 't is de VOORLAATSTE …

Ah ja, als het de laatste is wil dat zeggen dat ge uwe paraplu gaat toetrekken. :smiley:

Verstaan die hollanders dat wel :“Uwe paraplu toetrekken” ??? :smiley:

Freddy Schreef:

Verstaan die hollanders dat wel :“Uwe paraplu
toetrekken” ???

Mijn horloge is een verlengstuk van mezelf.
Groetjes,
Freddy

paraplu toetrekken = de pijp aan Maarten geven = tussen zes planken de deur uitgaan = er groeit gras op uwen buik :smiley:

paraplu toetrekken = de pijp aan Maarten geven =
tussen zes planken de deur uitgaan = er groeit
gras op uwen buik

bij ons heet ie gewoon magere hein hoor :smiley:

Ik vin dit persoonlijk samen met de Buran Skylark toch wel de meest fraaie reissue van het Strela fenomeen. Ik wacht overigens nog steeds op een Skylark uitvoering voorzien van 31679 oftewel maanstand caliber, afijn wie weet brengt Volmax die ook nog wel eens uit.

Arjay

Met al die regen hier de laatste tijd wat wil je weten Káp nau (da’s Haagse Harry taal)

Arjay

Marc-B1 Schreef:

Ah ja, als het de laatste is wil dat zeggen dat ge
uwe paraplu gaat toetrekken.

Die moet je weer even uitleggen :S

Deze snap ik nog wel : http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,56769,56772#msg-56772

Jij ook wel volgens mij (:smiley:

Mooi horloge trouwens (tu)

Draag hem met plezier.
Ik denk dat ik dit de mooiste Strela vind. Met massieve stalen band mag hij er ook wezen…

vreugd2 Schreef:

Draag hem met plezier.
Ik denk dat ik dit de mooiste Strela vind. Met
massieve stalen band mag hij er ook wezen…

Jazeker ! Die metalen band past er ook zeer goed bij !
Maar is dat een speciale band voor de Strela, want imho is die een (rare) 19 mm breed…

Ja, die is speciaal voor de Strela. Wel lastig, die maat. Ook leren bandjes zijn er vrij moeilijk voor te krijgen. 18 en 20 mm gaat wel, maar zit toch net niet helemaal lekker. Bovendien doen ze er ook wel eens een 20 mm pushpin in, en dat maakt het verwisselen ook weer extra lastig.

OK, bedankt; ben weer wat slimmer geworden :wink:

Oogt goed! Mooi horloge! (tu)