Nieuwe aanwinst, veel foto's!

Vandaag kwam die binnen, mijn bestelde opbergdoos. Heb meteen ook wat foto’s gemaakt van de huidige collectie en mijn nieuwe aanwinsten.

Hier de foto’s.

Doosje zat mooi verpakt in een witte omdoos:

Meteen uit de verpakking gehaald en goed bekeken:

Ziet er goed uit. Van buiten is het natuurlijk niet de kwaliteit die je van een leren doosje kan verwachten maar voor deze prijs ziet hij er heel mooi en stevig uit.

Meteen gekeken of de horloge’s erin konden en het lukte. Binnenkant is erg mooi afgewerkt, lekker zacht doch stevig materiaal. Zitten schotjes tussen zodat de horloge’s niet omvallen of tegen elkaar aan komen.

Hier wat foto’s:

Ook maar meteen wat duidelijkere foto’s proberen te maken van de horloge’s en dit is aardig gelukt moet ik zeggen:

En nog een laatste overzichtfoto:

Zoals te zien zijn de zoomfoto’s nog niet optimaal maar al wel beter. Ik ben erg tevreden nu met mijn collectie en met deze doos is het een heel mooi geheel. :smiley: Ik wil dan ook Kevin (sometimeago) bedanken voor de moeite. Top.

Jaap-Wim,

Ik was eerst niet echt kapot van je nieuwe Omega, maar het is echt een heel mooi horloge!

Bram

wooow, die tissot is nu ik hem gezien heb, toegevoegd aan mijn lijst met mooiste horloges!!!
dat is echt mijn stijl horloges! echt een mooi ding!!

Prachtig trio met witte wijzerplaten… Klasse !!!

gr,
Hans Mennink

Leuk man, de foto’s gaan ook steeds beter.

Bedankt allemaal. :slight_smile:

De Omega is idd erg mooi, mooie opgelegde cijfers in roségoud.

De Tissot ben ik ook erg tevreden mee, ben alleen momenteel op zoek naar een Tissot SeaStar Seven, dus Master Fan, als jij er een hebt kunnen we misschien ruilen? :wink:

PS. Master-Fan, je hebt een PM.

mooi erg mooi.
ook de horloges.
gr oscar