einde vanmiddag eindelijk de pakjesman mogen verwelkomen.
doorgestuurd door mijn maatje justin(landrover110) na een lange reis uit berlijn.
snel het pakje opengemaakt,het eerste wat ik tegenkwam was een zakje met cape cod doekjes die ik van justin heb gehad, dus ik kan ook poetsen nu:)
toen vlug verder het horloge uitpakken,… een buitendoos en dan het casioblik.
snel openmaken, en daar is de klok. ook nog een keer verpakt in plastick. had van deze klok alleen de plaatjes gezien, maar aan de reactie van hite moest het wel een leuk ding zijn in het echt, en tja hij heeft gelijk, ziet er enorm stoer uit prachtig al dat zwart met de zwarte displays, in een woord schitterend.
ik heb het horloge zo goed als het ging op de foto gezet, maar in het echt blijft ie toch het mooist. en nu de foto’s.
dank voor de aandacht;)

Niet mijn ding, maar ziet er wel erg bruut uit!!
Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.
Wel erg mooie wijzers trouwens…
Wow…maar goed dat ik hem niet opengemaakt heb…(:D…veel plezier ermee!! Ik wil hem wel nog dit jaar in het echt zien!!!
Groet, Justin
landrover110 Schreef:
Wow…maar goed dat ik hem niet opengemaakt
heb…(:D…veel plezier ermee!! Ik
wil hem wel nog dit jaar in het echt zien!!!Groet, Justin
we houden het op september jus(tu)
Gaaf ding Arie, van mij hadden ze de wijzers ook zwart mogen maken, verder kun je deze klok eigenlijk altijd om, je gaat hier veel plezier van hebben.
Hallo Arie,
Prachtig ding hoor! Toen ik de wijzers zag moest ik op een of andere manier aan meccano denken
maar goed, dat krijg je als je een verknipte (horloge) geest hebt als ik :D:D
Veel plezier er mee.
Groet
Herman
Mooi ook zo helemaal in het zwart!
Ziet er behoorlijk robuust uit! Vast jungleproof!
Nog speciale functies?
Gr,
MB
mb Schreef:
Mooi ook zo helemaal in het zwart!
Ziet er behoorlijk robuust uit! Vast jungleproof!
Nog speciale functies?Gr,
MB
Quartz analogue and digital movement
-
AUTO LED
-
Shock Resistant
-
Magnetic resistant
-
World Time
-
Stopwatch function (1/1000 - 100HR)
-
Timer - 1/1 min.
-
24 hours (with automatic repeat)
-
5 Daily Alarms
-
Snooze Feature
-
Full Auto Calendar
-
12/24-hour Timekeeping
-
Water resistance classification (20 bar / 200m)
Een stoere klok, Arie! (tu)
Zeer ruige machine! Die subdial doet me aan een instrument uit een vliegtuig denken. Wat is de volledige typeaanduiding van je topklok?
Lowlander Schreef:
Gaaf ding Arie, van mij hadden ze de wijzers ook
zwart mogen maken
Yep, van mij hadden ze ook in 't zwart gemogen. Zag ze vandaag namelijk ook in 't echt. Hoewel wit wel lekker duidelijk afleesbaar is, vond ik de donkerblauwe wijzers van de blauwe versie beter bij de algehele uitstraling passen. Daarom dacht ik er ook aan dat ze er zwarte wijzers op hadden mogen zetten. Een Casio Phantom 
Gefeliciteerd Arie, inderdaad een stoere klok.
Niks mis met die witte wijzers.
Nice man het zijn en blijven heerlijke klokjes. Veel draagplezier!
Ja mooi hoor. Dit model ga ik ook zeker aanschaffen.
Stoere klok (tu)
En de wijzers vind ik overigens top :~
Arie,(tu)(tu)(tu)
hij is geweldig. Staat goed om je pols.De combi met de witte wijzers is super.
In het donker is de verlichting ook te gek, net een cockpit.:}
Superklok!!!:} Ik word weer hebberig!

Realiseer me dat ik je nog niet heb gefeliciteerd, want het is wel gave klok zeg!
Dus bij deze: proficiat!
Ook mijn ding is het niet echt maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik een vintage liefhebber ben 
Wil ik je toch feliciteren met deze aanwinst want jij bent er blij mee en daar gaat het om!
Mocht je ooit eens te laat komen op een afspraak dan kun je je niet meer ver-excuseren met 5 alarm settings 
mvg, Frans