Nieuwe aanwinst: vervroegd kerstcadeau

Het begon met “Armbanduhren” van augustus/september. Hier stond een artikel in genaamd “Stilvolle Uhren”.
Een van de beschreven horloges vond ik inderdaad wel stijlvol…
Ik herinnerde mij dat er in mijn woonplaats een dealer van genoemd merk was, dus er een keer binnengelopen.
Ze hadden het door “Armbanduhren” beschreven model niet maar de eigenaresse was zeer geïnteresseerd hoe die er dan uit zag. Het stond ook nog niet in catalogus. Heb ik dus het blad met de foto laten zien…ze vond het ook een mooi horloge en wilde wel bij de importeur informeren of het in ons land in de collectie zou komen.
Een uur later had ik al een bericht op de voicemail dat het horloge inderdaad leverbaar zou zijn. Ze zou het op zicht laten komen, maar had geen idee wat voor termijn het zou worden. Voor mij was dat niet zo belangrijk als ik het maar voor kerst had…Vorige week kreeg ik een telefoontje, er waren twee exemplaren op zicht binnengekomen: een stalen kast en een rosé pvd kast.
Toen ik het horloge zag hoefde ik niet lang te twijfelen, deze moest het worden…

Sorry voor de lange inleiding hier volgt waar jullie natuurlijk benieuwd naar zijn…de plaatjes.
Valt trouwens niet mee om een behoorlijke foto van een horloge te maken…

doos…

kistje…

kroon…

vouwsluiting…weten jullie al wat het is???

deze dus…Edox Les Bemonts “Springende Stunde”

Groeten Arno

Welkom Arno,

dit is een mooie binnekomer zeg!

Uurwerk ziet er mooi afgwerkt uit, mooie gesigneerde vouwsluiting en een heel mooie verpakking. Top man.

Van harte met dit mooie horlog een veel plezier ermee. :smiley:

Arno,

Mooie chique klok! Gefeliciteerd!

Ik heb 'm even nagezocht in de Armband Uhren Katalog. Op de site van Edox stond ie nl. niet.

Mooi ding zo’n jump hour
Kast is verguld of niet???

Ook nog varianten van met andere wijzerplaten of niet…

Mooie klok! Ik vond de inleiding juist leuk om te lezen. Heb je toch iets bijzonders voor NL. Zowiezo is zo’n digitale urenaanduiding al bijzonder. Van harte en veel plezier ermee.

hallo Tom,

mijn kast is rosé pvd. Er is uiteraard ook een stalen kast.
verder is er bv. nog staal met rosé minutencijfers en een limited met ipv de cijfers een metalen of rosé bewerking.
geen van deze jumphours staat op de site van Edox …helaas.
alleen in de folder.

groeten Arno.

Vreemd eigenlijk, dat ze niet op de site staan…

mooie klok…veel plezier ermee…(tu)

Pracht horloge Arno. Alleen die glimmende ‘lak’ lederen band vind ik niet mooi, dat kan veel stijlvoller.

dat klopt Jürgen, een croco band is mooier.
misschien iets voor een volgende kerst.

groeten Arno.

Vind ik ook. Maar dat komt volgens mij bij meer merken voor.
bv. FC heeft ook niet alle modellen op de site.

groeten Arno.

Mooi horloge Arno, de aparte kastvorm is zeker ook een stijlvolle. Veel plezier ermee alvast.

Heel mooi en bijzonder horloge.
Veel plezier ermee.

Heel mooi! Alleen die stompe punt van de minutenwijzer vind ik een beetje merkwaardig.

Veel plezier ermee!

Gerard

Heel apart en mooi (tu)

Veel plezier ermee

Das een hele mooie, geniet ervan.

Ruud

Prachtige aanwinst Arno! Een “jumping hour” staat hoog op mijn verlanglijstje, sterker nog, als het goed is gaat dadelijk de bel en… (tu) :wink:

ben benieuwd welke het is Henrik!!

groeten Arno.

Ik vind hem mooi,
Veel plezier er mee !

Zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,36175,36216